"במקום לשבת מול המקלדת – תצביעו ברגליים"

 לאור העלייה בפריצות לבתים וחניות בעיר כפר סבא, דורון בלדינגר, מפקד סיירת המערביות בכפר סבא, קורא לתושבים להגיע ולהתנדב בסיירת. דבר שלטענתו יוריד את מספר הפריצות משמעותית

לא לסמןך על אחרים בואו להתנדב לסיירת

"אנשים מבזבזים את זמנם מול המקלדת, באים בטענות למשטרה ולפיקוח העירוני במקום לעזור בצמצום הבעיה. מספיק שכל תושב יתרום מזמנו 4 שעות בחודש – נצליח להבריח המון פורצים מהעיר", אומר בלדינגר.

5 דקות עבודה זה מה שנדרש מהפורצים ביום שבת כדי לפרוץ לחנות king games במרכז דמרי בשכונה הירוקה.  הפורצים הגיעו למתחם סמוך לשעה 5 לפנות בוקר ופרצו אליה באמצעות משאית ונפצו את חלון הראווה. בנוסף, הפורצים פרצו לפיצוציה במתחם ולסניף ארומה, שם ככל הנראה גנבו את הקופה והכספת. האירוע מצטרף למכת גניבות הרכוש בשכונה הירוקה.

אבי בכמן מking games- מרכז דמרי כפר סבא: "ביום שבת בשעה שש בבוקר, התקשרו להודיע לי שהחנות שלנו נפרצה. כשהגעתי לחנות הבנתי שהפורצים הגיעו עם משאית ונכנסו בוויטרינה וניפצו אותה לרסיסים. הם הצליחו לפרוץ גם את שער הברזל וחדרו לחנות".

לדברי בכמן, מדובר בשלושה פורצים שהגיעו עם שקים, גנבו ציוד, משחקים וכסף מתוך הקופה. "הם גרמו לנזק גדול בעיקר למבנה החנות וגם גנבו ציוד ומכשירים. כרגע הם עדיין לא נתפסו ואנחנו מנסים לשקם את הנזקים שנגרמו לנו.

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה במתחם ובשכונה. כרגע התושבים בכפר סבא מתלוננים על רמת האבטחה לקויה. הפריצות בכפר סבא התרבו והפכו לתופעה. תשלומי הארנונה בעיר מאוד גבוהים ואנחנו מצפים שבעירייה ישמרו על הביטחון שלנו. לשמחתנו הרבה מהתושבים וגם מהחניות במתחם הגיעו לתמוך בנו ולעודד אותנו".

אבי בכמן KING GAMES

בלדינגר: "אף אחד לא יכול להחליף את המשטרה אבל ניתן לסייע לה. ברגע שיהיו יותר מתנדבים בשטח, הפורצים יחששו להסתובב בעיר. הכי קל להאשים את המשטרה ואת העירייה. זו לא חוכמה לשבת ולבזבז שעות מול המקלדת בתלונות. במקום זה אני מציע לתושבים להגיע ולהתנדב בסיירת".

סיירת הביטחון של שכונות המערביות בכפר סבא, קמה כיחידה יוזמת הפועלת להפחתת מעשי אלימות, גנבות רכבים, התפרצויות לבתים ועסקים בגזרת השכונות המערביות בעיר: שכונת עליה, הירוקה 80, הירוקה 60, סביוניי הכפר, סורקיס, שיכון ותיקים והסביבה.

לדברי בלדינגר לא נדרש ניסיון מיוחד אלא רק רצון והכשרה קצרה שתינתן לכל מתנדב. הוא מוסיף שהמינימום הם בסך הכל 4 שעות חודשיות – זמן פנוי שיש לכל אחד ואחת.

בלדינגר: "תושבים המעוניינים להצטרף אלינו ולקחת חלק פעיל בשמירה על הבית ובתרומה איכותית בקהילה מוזמנים ליצור קשר או לשלוח פרטים באמצעות הטופס המקוון בעמוד "הצטרפות לסיירת".

להצטרפות לסיירת:

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן