במרחק נגיעה: כפ"ס ניצחה את קריית אתא ורחוקה ניצחון אחד מאליפות

האורחת פתחה חזק ועלתה ליתרון, כפר סבא חזרה לשוויון והשלימה מהפך בזכות יכולת התקפית מרשימה במערכה השלישית. בסיום מערכה רביעית דרמטית המארחת ניצחה 1:3 במערכות, עלתה ל-1:2 בסדרה ותוכל להשלים בראשון הבא זכייה בדאבל

מרחק נגיעה מהדאבל צילום: עדי לוי סקופ

להפועל כפר סבא לא היה יותר מדי זמן להתאושש מהפסד הבכורה בקריית אתא בחמישי שעבר, אבל הקבוצה של אלעד שפגט עשתה את הסוויץ' המתבקש, והערב (ראשון) שבה הביתה עם אנרגיות מחודשות. התוצאה: ניצחון 1:3 (25:20, 17:25, 18:25, 18:25) במשחק מספר 3 בגמר הפלייאוף בכדורעף נשים ויתרון 1:2 בסדרה. המשמעות: ניצחון חוץ בשבוע הבא בקריית אתא יעניק לכפר סבא תואר אליפות חמישי בתולדותיה וזכייה בדאבל. 

דווקא קריית אתא המשיכה את המומנטום מיום חמישי וניצחה במערכה הראשונה, אבל בשנייה כפר סבא השתלטה על המשחק וקבעה שוויון. לא פחות מ-45% אחוז בהתקפה בראשות אניה ויליקי וילנה שיינין, השלימו מהפך ירוק ו-1:2 במערכות. כפר סבא פתחה טוב גם את המערכה הרביעית, אבל ואלונגו דה קסטרו להטה ועם שרשרת הנחתות מדויקות לא נתנה למארחת לברוח. אתא הגיעה עד שוויון 13:13, אבל נחישות של גלית דבש ומאמי דיוף החזירו את היתרון למקומיות ונתנו את האות לבריחה בדרך לניצחון. ויליקי (18 נקודות), שיינין (15) ודיוף (12) בלטו בכפר סבא, דה קסטרו הצטיינה בשורות הוורודות בצד השני עם 24 נקודות.

מי שעוד נתנו הופעה מרשימה הערב היו כרוז הקבוצה ליאור ניידיץ וDJ  שי מליחי

 

"במערכה הראשונה לא הצלחנו לערער אותן והיינו צריכות להיכנס לאט לאט למשחק שלנו", סיכמה הקפטנית גלית דבש. "כשהסרב עבד, המשחק נהיה יותר קל. הבלוק היה מסודר, ההגנה עשתה עבודה יוצאת דופן וגם ההתקפה עבדה טוב".

למרות הסיפוק מהניצחון, מבהירה גלית ששום דבר לא נגמר: "עשינו צעד חשוב, אבל יש עוד המון עבודה. נצטרך להגיע לקריית אתא מרוכזות והלוואי שהקהל שדחף אותנו היום ימשיך ללוות אותנו גם בחוץ. אנחנו עוד לא חושבות על הדאבל ונצטרך לעבוד קשה ולהתקדם נקודה אחר נקודה".   

בראשון הבא (20:40) ייערך המשחק הרביעי בסדרה, כאשר ניצחון חוץ יעניק לירוקות אליפות חמישית בהיסטוריה וישלים זכייה בדאבל. ניצחון מקומי יחזיר את הסדרה למשחק חמישי ומכריע באולם בר לב בכפר סבא, שייערך במידת הצורך ברביעי הבא (19:00). 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן