"הגיע הזמן לראש עיר שתיקח את כפר סבא ללב" הדר לביא הכריזה על מועמדות לראשות העיר

מול אולם מלא בתומכים הכריזה אתמול חברת המועצה על השקת הקמפיין לראשות העיר כפר סבא "הגיע הזמן לראש עיר שתיקח את כפר סבא ללב"

מול אולם מלא עד אפס מקום הכריזה אתמול הדר לביא על פתיחת הקמפיין לראשות עיריית כפר סבא. לביא שהפתיעה בבחירות הקודמות עם הישג משמעותי במרוץ על ראשות העיר ו 3 מנדטים למועצת העיר מסתמנת כמועמדת המובילה מול ראש המכהן רפי סער.

הדר לביא כפר סבאית מילדות, התחנכה וגדלה בכפר סבא, שירתה במשך 12 שנים כקצינה ומפקדת ביחידת 8200. לפני הכניסה לפוליטיקה פעלה הדר בוועד מרכז העיר, מועצת הנשים העירונית ומאז הבחירות האחרונות במועצת העיר.

לכנס שנערך באולם הכנסים 09, הגיעו כ200 תומכים ופעילים בינהם סגני ראש העיר לשעבר עמירם מילר ויואל קרול, את הכנס הנחתה חברת הסיעה יעל סער ודיברו בו חבר הסיעה פנחס כהנא, יעל גל, ויואל קרול. בנאום שנשאה הציגה הדר לביא את עיקרי תכנית העבודה שלה, הגברת הביטחון האישי, טיפול בבעיות התחבורה פתרונות דיור, והתמקדות בחינוך.

 הדר לביא: "כפר סבא היא הבית שלי. כאן גדלתי והתחנכתי. כאן הלב שלי. כאן היה ברור לי שאקים את משפחתי. יש לנו עיר עם פוטנציאל אדיר. עם זוגות צעירים לצד אזרחים ותיקים, הורים מעורבים ואיכפתיים, נוער ערכי ופסיפס נפלא של קהילות. אבל בשנים האחרונות כפר סבא תקועה. היא תקועה בלי חזון, בלי פתרונות בלי מנהיגות. והיא תקועה עם מי שמעדיף יחסי ציבור על פני הקשבה אמיתית לתושבים.

הגיע הזמן לבטל את נתיב התחבורה הציבורית שתוקע את וייצמן. הגיע הזמן להחזיר לשולחן את תכנית המטרו ולהשקיע באמת בתחבורה. הגיע הזמן להחזיר את הביטחון ולפתור את מחדל קו התפר. הגיע הזמן לפיתוח עירוני אחראי עם פתרונות לזוגות צעירים, ולא לבנייה חסרת אחריות שפוגעת במרקם העירוני. הגיע הזמן להחזיר את כפר סבא להיות עיר החינוך של ישראל. והגיע הזמן להקשיב לצרכים של הקהילות השונות בעיר. הגיע הזמן למנהיגות שתממש את הפוטנציאל האדיר של כפר סבא. הגיע הזמן לראש עיר שתיקח את כפר סבא ללב".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן