הגשמת חלומות במאיר

חלומו של הנער אופיר פרץ המטופל במרכז הרפואי מאיר לפגוש את שחקני מכבי תל אביב כדורסל  התגשם

אופיר פרץ בן ה- 16, מטופל ותיק במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, הגשים את חלומו, שנדחה בגלל הקורונה. החלום של אופיר היה להגיע למשחק של מכבי בפלייאוף יורוליג.

ימים ספורים לפני המשחק הקורונה עצרה את הכל. עכשיו החלום סוף סוף התגשם ואופיר נסע למשחק של מכבי נגד ברצלונה באמבולנס הליצנים של 'פרויקט רופאי חלום', פרויקט המאפשר לילדים החולים במחלות קשות, לצאת ולהתאוורר ליום אחד משגרת הטיפולים להגשים משאלה. האמבולנס הגיע לביתו יחד עם הליצנים הרפואיים המלווים את אופיר במהלך האשפוז במאיר ויחד יצאו למשחק בו מכבי תל אביב סיפקה את המשחק הטוב ביותר העונה ביורוליג וניצחה את מוליכת יורוליג ברצלונה אחרי הארכה.

אופיר, מטופל במרכז רפואי מאיר מאז היה בן שנתיים. אביו, אדי מספר כי הוא מטופל במקצועיות רבה בחטיבת הילדים של מאיר, עם צוות העוטף אותו בהרבה אהבה ואכפתיות. לדבריו: "אופיר התרגש על מימוש החלום לאחר שזה נדחה והוא יצא אל המשחק מלווה באחיו ובאחותו הגדולים, כולם אוהדי הקבוצה". פני, הליצנית הרפואית ברכז רפואי מאיר שליוותה אף היא את אופיר סיכמה כי הערב היה מרגש ומלא באדרנלין וכי מכבי ששיחקו מצוין ניצחו גם בשביל אופיר.



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן