הוכרזו הזוכים בתחרות "נושפים 2022"- כפר סבא, התחרות הארצית השישית לנשפנים צעירים

הוכרזו הזוכים בתחרות "נושפים-2022 כפר סבא", התחרות הארצית לנגני כלי נשיפה צעירים, שהתקיימה בתאריכים 23 בינואר – 3 בפברואר, בהיכל התרבות ובקונסרבטוריון כפר סבא.

קרדיט צילום: רמי זרנגר

השנה לקחו חלק בתחרות 203 נגני כלי נשיפה עד גיל 26.

בטקס החגיגי שהתקיים ביום חמישי ה-3.2 בנוכחות ראש העיר רפי סער בהיכל התרבות כפר סבא הוענקו הפרסים לזוכים המאושרים:

קרדיט צילום: רמי זרנגר

במקום הראשון בקטגוריית קלאסי כלי נשיפה מעץ – עד גיל 14-זכה – איתי חזן (קלרינט) מירושלים. זכה ב-1500 ₪ .

במקום הראשון בקטגורית קלאסי ,כלי נגינה ממתכת עד גיל 14 זכה – גיא גרינפלד (חליל) ממודיעין. זכה ב-2,000 ₪.

במקום הראשון בקטגוריה ג'אז גילאי- 19-25 זכה- יונתן פרחי (קונטרה בס) מרעננה. זכה ב- 5,000 ₪.

לשלב הגמר בקטגוריית הקלאסי של הבוגרים, שהתקיים ביום רביעי ה-3 בפברואר בהיכל התרבות כפר סבא עלו 3 משתתפים בכל קטגוריה:

במקום הראשון בקטגוריית קלאסי כלי נשיפה מעץ לגילאי 16-19 זכה- נועם יבין (חליל) מנתניה. זכה ב-3,500 ₪.

במקום הראשון בקטגורית קלאסי ,כלי נגינה ממתכת לגילאי 16-19 זכה- רועי פסטמן (טרומבון) מירושלים. זכה ב- 3,500 ₪.

במקום הראשון בקטגוריית קלאסי כלי נשיפה מעץ לגילאי 19-26 זכו- אלעד נבון (קלרינט) ממודיעין ואביתר ברוך(חליל) מחיפה, שזכו ב- 4,500 ₪.

במקום הראשון בקטגוריית קלאסי כלי נשיפה ממתכת לגילאי 19-26 זכו- אדם אלוש (קרן יער) מתל אביב ותומר שורץ (טרומבון) יוקנעם עילית. זכו ב- 4,500 ₪.

קרדיט צילום: רמי זרנגר

"אנו מקיימים את תחרות הנושפים בעיר השנה בפעם השישית והיא ללא ספק הפכה כבר למסורת עירונית מפוארת ומעוררת השראה", אומר רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, "כעיר שוחרת תרבות ומוסיקה, כפר סבא מובילה בחינוך מוסיקלי ומקדמת פרויקטים רבים בתחום. אני מודה מקרב לב לכל צוות הקונסרבטוריון והחברה לתרבות הפנאי, מברך את הזוכים המוכשרים, ומאחל לכל המתחרים והמתחרות המדהימים – לעולם אל תפסיקו ליצור ולנגן. כל אחת ואחד מכם הוא צליל מנצח".

עדי לוי סקופ, מחזיקת תיק התרבות בעירייה: "השנה תחרות נושפים השישית הייתה מרגשת במיוחד. נשבר שיא של נרשמים ונרשמות, הבאנו לנוכחות נשית שווה בצוות השיפוט, אירחנו את בר אבני המנהלת המוסיקלית של תזמורת באייר לברקוזן ואת מיטשל רוזן המנהל האקדמי של בית הספר רימון והחלטנו להמשיך את מגמת החדשנות ולהוסיף אפשרות להתחרות בכל הכלים בתחום הג'אז. אני גאה מאד בקונסרבטוריון שלנו שהוא הטוב ביותר בארץ ומעצב דורות של נגנים ונגניות בכל רחבי הארץ. אני מברכת את כל הזוכים והזוכות ומודה מקרב לב לכל צוות הקונסרבטוריון בראשות עופר עין הבר וניר נחום, לצוות השופטים/ות והמנצחים/ות ולחברה לתרבות הפנאי. נתראה בתחרות הבאה שתיערך בסימן 120 לכפר סבא האהובה".

עפר עין הבר, מנהל התחרות: "לאחר שבועיים מאומצים מאוד של כל צוות הקונסרבטוריון ,אני יכול לומר בסיפוק גדול , שלמרות התקופה המטלטלת , אפשרנו לנגנים מכל קצוות הארץ, בכל הגילאים (עד גיל 26), להתכונן ולהביע את עצמם בתחום הנגינה מול חבר השופטים, מבכירי המוזיקאים בארץ. תודה לעיריית כפר סבא על תמיכתה בפעילות כה חשובה ולא מובנת מאליה. תוצאות התחרות מעידות על רמת נגינה ברמה בינלאומית, ברכות לכל משתתפי התחרות ובהצלחה בהמשך הדרך".

קרדיט צילום: רמי זרנגר

תחרות כלי הנשיפה כפר סבא נוסדה בשנת 2012 ע"י מנכ"ל החברה לתרבות הפנאי דאז ונגן החליל, הפרופסור אייל עין הבר. מטרתה של התחרות, הפתוחה לנגנים על גיל 26, היא לתת במה ולקדם נגני כלי נשיפה מהגיל הצעיר ועד תלמידי האקדמיה, לחשוף אותם מול שופטים מבכירי המוזיקה בארץ ולתת הזדמנות למצטיינים שבהם לנגן סולו בליווי תזמורת סימפונית מקצועית.

פרטים נוספים באתר התחרות:

https://www.competitionkfarsaba.com/

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן