הוקפאה הפעלת מתווה האבטחה החדש בגני הילדים בכפר סבא

לאחר תקופה של עימותים חילופי האשמות וגרסאות סותרות הוחלט על עצירת פיילוט האבטחה ובחינה חוזרת של הנושא.

בפגישה השתתפו מנהלת אגף החינוך החדשה – אסנת חכמון, מנהלת תחום טרום יסודי באגף החינוך – שירה ברף, יו"ר ועד הגנים – צביקה דוידוביץ' ויו"ר הנהגת ההורים העירונית יובל קדוש.

מחאת ההורים - דחלילים במקום שומרים

לאחר סערת הרישום לגני הילדים התחוללה השבוע סערה חדשה בעקבות הודעתה של עיריית כפר סבא על פיילוט חדש באבטחת גני הילדים העירוניים בכפר סבא.
הפיילוט היה אמור להתחיל בשלושה אשכולות גנים בעיר, במסגרת הפיילוט תוכנן לתגבר את הסיורים בקרבת הגנים ותותקן מערכת חדשנית – "SAVE ME" בכל הגנים, אשר תופעל באמצעות לחצן מצוקה שיותקן בגן, וגם באמצעות הטלפון החכם האישי של צוות הגן. וזאת במקום מאבטחים באשכולות הגנים מתווה הפילוט המלא

ההודעה גרמה לסערה בקרב הורי הגנים גם בעקבות החשש כי המתווה החדש יגרום לסיכון באבטחת הילדים וגם עקב גרסאות סותרות בנוגע לאישור המתווה, ויעילות המתווה. חבר  המועצה יוסי סדבון אשר בשנת 2010 עמד בראש ועדה שבחנה את נושא האבטחה העלה פוסט בו הוא קרא לעצור את הפעלת המתווה עד לדיון מעמיק במועצת העיר.

הבוקר פרסם יובל קדוש, יו"ר הנהגת ההורים העירונית הודעה על כך שפיילוט האבטחה נעצר בשלב זה

"בוקר טוב לכולם וחג פורים שמח
בפגישה שהתקיימה אתמול בערב (יום רביעי) בין אגף החינוך לבין הנהגת ההורים העירונית על סוגיית האבטחה בגני הילדים, גובשה ביננו הסכמה על עצירת הפיילוט ובחינה חוזרת של הנושא.
בפגישה השתתפו מנהלת אגף החינוך החדשה – אסנת חכמון, מנהלת תחום טרום יסודי באגף החינוך – שירה ברף, יו"ר ועד הגנים – צביקה דוידוביץ' ויו"ר הנהגת ההורים העירונית יובל קדוש.


בסיכום הדברים הוחלט במשותף על עצירת הפיילוט, הקמת צוות מטעם הנהגת ההורים וועד הגנים בהובלת יו"ר ההנהגה. הצוות יעבוד עם מנהלת אגף החינוך ומנהל אגף בטחון לבחינת השינויים המוצעים במתווה האבטחה.
אנו מודים מקרב לב למנהלת אגף החינוך גב' אסנת חכמון על התערבותה המיידית לפתרון הסוגיה ובהזדמנות זאת מאחלים לה המון הצלחה בתפקידה.


חג פורים שמח לכולם.
יובל קדוש – יו"ר הנהגת ההורים העירונית"

צביקה דוידוביץ – יו"ר ועד הגנים

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן