הזוכים הצעירים בחידון הקיימות

ארבעת זוכי "חידון הקיימות העירוני" השתתפו השבוע (6.6) בטקס הענקת תעודות ופרסים על זכייתם בתחרות השנתית. הטקס שנערך בבניין העירייה, נערך בהשתתפות: ראש העיר, רפי סער; סגן ראש העיר ומחזיק תיק קיימות, עילאי הרסגור-נדין; שרית סלע, מנהלת אגף קיימות וחדשנות; אורית לייבוביץ, מנהלת מח' חינוך יסודי; הדס קרואני, רכזת חינוך ולקיימות; התלמידים הזוכים והוריהם

זוכי חידון הקיימות של כפר סבא לשנת 2021 הם: במקום הראשון – אלון פלד, בי"ס יצחק שדה; במקום השני – מלי לינקר, בי"ס רמז; ובמקום השלישי – נועם בנימה, בי"ס דבורה עומר ותומר בלקין, בי"ס לאה גולדברג. 

 כל 600 תלמידי שכבת ד' בעיר לקחו חלק בתוכנית החינוכית אשר הגיעה לשיאה בגמר חידון משפחתי אשר שודר בזמן אמת לקהילת העיר בהשתתפות אלפי תושבים.  

 את החידון המסורתי שנערך זו השנה ה-4, מובילים יחד אגף קיימות וחדשנות ואגף חינוך, במטרה לחבר את התושבים לעשייה המקומית, להעריך את הקיים, להעלות את מודעות התושבים לנושאים סביבתיים בוערים בארץ ובעולם ולעודד את התלמידים בעיר לאקטיביזם. 

 רפי סער, ראש העיר: "כעיר השואפת לסביבת חיים ירוקה ובריאה יותר, כפר סבא קיבלה על עצמה מחויבות לשים את המאבק בהתחממות כדור הארץ ושמירה על איכות הסביבה בראש סדר היום העירוני שלה. כך למשל, הצטרפה כפר-סבא לאחרונה  ל- ICLEI, הארגון הבינלאומי לערים בנות קיימא. על פי עקרון זה אנו פועלים במגוון אספקטים, בין היתר בתחום החינוך. חידון הקיימות העירוני הוא אמצעי חשוב להעלאת מודעות הציבור ובדגש על דור העתיד שלנו. אני גאה בכל אחת ואחד מתלמידי העיר שלקחו חלק בחידון, שהשקיעו מזמנם ומרצם בשקידה על החומר הרב. אין זה מובן מאליו, ועל כך כולכם ראויים לשבח". 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הקיימות, עילאי הרסגור-הנדין: "חידון הקיימות הוא תהליך חינוכי עמוק שעוברים תלמידות ותלמידי כיתות ד'. בסופו אמנם מעטים מגיעים לשלב הסיום, אך המטען הערכי עובר לתלמידים רבים, ולא פחות חשוב מכך – לבני משפחותיהם. הזוכים בתחרות הם בעלי ידע עצום בנושאי הקיימות, הרבה יותר מרוב המבוגרים. אני גאה בהם. תודה מקרב לב לאגף הקיימות והחדשנות ולאגף החינוך על שיתוף הפעולה המוצלח וביצוע מושלם של החידון".

פרסי החידון אשר הוענקו לזוכים: מנוי משפחתי לרשות הטבע והגנים, ביקור במוזיאון הטבע לכל המשפחה וביקור חוויתי לספארי לילה בר"ג.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן