החתול קרע את הריפוד של הכורסא האהובה

רגע לפני שהושלכה לרחוב, הגיע גיא ליפסון והציל אותה המאמר הבא מוקדש לכל מי שהתלבט אם להשליך כורסא ישנה ואהובה. רגע לפני שאתם מפנים אותה לרחוב, כדאי ללמוד איך אפשר להעניק חיים חדשים לכורסא ותיקה, תמשיך לשרת אתכם שנים רבות.  ליעוץ מגיא ליפסון

אחד הפריטים החביבים עליי בבית, הוא הכורסא הישנה בסלון ביתי. עברתי פעמים רבות דירה ונפטרתי מערימות עצומות של חפצים ורהיטים, אבל היא עודנה כאן. לעיתים התלבטתי אם הגיע זמנה, אלא שלא יכולתי להיפרד ממנה. לא רק שהיא נוחה ומפנקת להפליא, אלא גם שמרה בתוכה עולם ומלואו של זיכרונות. היה נדמה לי שיש בה משהו מיוחד, שאין בכל אותן כורסאות בייצור המוני-סדרתי, שחשדתי שלא רק שהן לא נוחות כמוה, אלא גם לא יאריכו ימים.

ליצירת קשר עם גיא בווטסאפ

אבל הבד שלה התבלה לחלוטין.
הכורסא האהובה שלי לא הייתה חסינה בפני פגעי הזמן, וגם החתול (שבין תחביביו השמדת עציצים והרס רהיטים) לא עשה עמה חסד,  וכך לאט לאט הריפוד של הכורסא היפה שלי, שגם ככה היה ישן ובלוי, הפך לקרוע ועלוב.

יום אחד הייתי פשוט חייבת להודות שאי אפשר להמשיך כך, וידעתי שהגיע הזמן להיפרד. משהו דגדג והציק לי, כי ידעתי שזו כורסא טובה ואיכותית של פעם, עם בסיס חזק ויציב, שאפילו שרד את ההשתוללויות והקפיצות הפראיות של הילדים, מעין שריד ישן מתקופה שבה רהיטים יוצרו על מנת להאריך ימים, ולא התפרקו אחרי עונה או שתיים. 

במקרה נתקלתי בפרסום של גיא חידושים, שהבטיח "לאפשר לרהיטים האהובים שלכם להמשיך ולשרת אתכם נאמנה עוד שנים רבות". התחלתי לשאול את עצמי אולי כדאי, במקום להשליך אותה, לרפד אותה בבד שיהיה קל לניקוי, שלא יראו עליו לכלוך, שיתאים לעיצוב הכללי של הבית?

התקשרתי אל גיא ושיתפתי אותו בדילמה שלי. לזרוק או לחדש?
"נראה על פניו, עם המחירים הזולים שיש היום בשוק", אמר גיא, "לכאורה יותר קל להחליף פריט ריהוט מאשר לחדש אותו. עם זאת, בהרבה מאד מקרים זה לא ממש נכון. ריהוט איכותי באמת, אינו ריהוט זול. הפתרונות הזולים בשוק – בואו נודה על האמת –  הם לרוב בעלי תוחלת חיים קצרה להחריד, ובנוסף גם לא נוחים כל כך, בלשון המעטה."

גיא הסביר כי "היבט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האיכות. אם ברשותכם ריהוט איכותי ברמה גבוהה, האפשרות של ריפוד מחדש תהיה האלטרנטיבה הטובה והיעילה יותר, בטח ובטח אם יש לריהוט ערך סנטימנטלי. בפרט במקרים שבהם הריהוט או השלד שלו עדיין במצב שמיש וכל שהוא דורש זה ריפוד מחדש על מנת להמשיך וליהנות ממנו. מה גם שלזרוק ולקנות ריהוט חדש, זה לא בדיוק הדבר האקולוגי ביותר, בלשון המעטה". 

אז איך עובד השירות של ריפוד מחדש?
"השלב הראשון הוא אפיון הרהיט ובחינת מה נדרש על מנת לעבור ריפוד מחדש.
"כדי לא להטריח את הלקוחות שלנו, אנחנו מקפידים להגיע לבית הלקוח לצורך סוגיה זאת. על מנת לצאת לדרך ולהתחיל את העבודה, יש לאפיין תחילה את הרהיט ולהבין מה הוא דורש על מנת לעבור תהליך של ריפוד מחדש. אז גם ניתן לבחור את סוג הבד והצבע שלו ולקבל הצעת מחיר סופית על העבודה.


השלב השני הוא שלב הבחירות – ישנם סוגי בדים רבים, הנבדלים זה מזה במרקם, צפיפות הסיבים, גימור וכדומה. בנוסף לסוג הבד, יש לבחור גם את הצבע. לעיתים הריפוד מחדש הוא הזדמנות להוסיף גם שיפורים לרהיט, כמו למשל כריות, הדום ועוד."

אז אם גם לכם יש כורסא אהובה שאתם רוצים לרפד מחדש, אתם מוזמנים להתקשר אל גיא ולהתייעץ עמו.
בשיחה תוכלו לקבל מידע נוסף על תהליך הריפוד מחדש, רעיונות לסגנונות של בדים וכן סדרי גודל של עלויות. היכנסו עכשיו לאתר האינטרנט , או צרו קשר בטלפון 050-8087658.

גיא ינחה אתכם ויספק לכם את כל המידע הדרוש, ואף יתאם עמכם פגישה על מנת להתחיל לקבל הערכה של העבודה, כדי לאפשר לרהיטים האהובים שלכם להמשיך ולשרת אתכם נאמנה שנים רבות.

ליצירת קשר עם גיא בווטסאפ

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן