היהלום של בר-עוז יצא לדרך

בהשתתפות עשרות שותפים לדרך, השיקה קבוצת בר-עוז בחמישי האחרון את פרוייקט הדגל יהלום כפר סבא ברחוב ויצמן 88

השותפים לפרוייקט יהלום כפר סבא רוני דואק, יוני קטסטר וארי בר עוז חותמים על מגילת היסוד של הפרוייקט

קבוצת בר-עוז השיקה בערב ראש השנה את פרויקט הדגל שלה בכפר סבא יהלום כפר סבא. הפרוייקט משותף לקבוצת בר-עוז בניהולו של ארי בר עוז מהחברות הקבלניות המובילות בשרון יחד עם השותפים רוני דואק ויוני קטסטר.

בנוכחות רפי סער ראש עיריית כפר סבא ועשרות שותפים לדרך חגגה קבוצת בר-עוז ביום חמישי האחרון את השקת פרויקט הדגל, יהלום כפר סבא ברחוב ויצמן. הפרויקט מהבולטים בעיר משלב מגורים ומסחר ויהווה אבן דרך בחידוש המראה והאופי של רחוב ויצמן בכפר סבא.

יקי בר עוז ז"ל מייסד קבוצת בר-עוז

האורחים הרבים נהנו מארוחת צהריים משובחת בה השתתפו גם הצוותים המבצעים מסין מטעם החברה המבצעת שלום את נתן, עורך הדין מעיין אבנברג וצוות המשרד שמלווים את הפרויקט, צוות בנק דיסקונט שמעניקים את הליווי הבנקאי לפרויקט. משפחת בר-עוז המורחבת הגיעה לחגוג עם ארי את ההשקה

ראש עיריית כפר סבא רפי סער בירך את היזמים, הרב מויאל נתן דבר תורה להצלחת הפרויקט והמשתתפים הרבים חתמו על מגילת היסוד של הפרויקט.

קבוצת בר-עוז הוקמה לפני כארבעה עשורים, כחברת נדל”ן משפחתית, בראשותו של יקי בר-עוז ז”ל, שהתווה לחברה חזון ייחודי, השם דגש על צרכי הלקוח, ליווי אישי וסטנדרט בנייה בלתי מתפשר. לאורך שנות פעילותה יזמה, תכננה וביצעה קבוצת בר-עוז  עשרות פרויקטי נדל”ן בישראל, בבניה רוויה למגורים וגם בבניה המשלבת מגורים ושטחי מסחר. קבוצת בר-עוז היתה מראשוני החלוצים בביצוע תמ״א 38 בכפר-סבא.

את הקבוצה מוביל בשנים האחרונות, בנו של יקי בר-עוז ז״ל, ארי בר-עוז. להצלחת קבוצת בר-עוז במתכונתה החדשנית תורמים גם שותפיה העיסקיים בשנים האחרונות: רוני דואק ויוני קטסטר. יחד איתם הפכה קבוצת בר-עוז לאחת מחברות הנדל”ן המבוססות, המצליחות והאיתנות בשוק הנדל”ן החברה בעלת מוניטין רב ודומיננטיות בעיקר באזור השרון.

רוני דואק, רפי סער ראש עיריית כפר סבא, יוני קטסטר, ארי בר עוז דניאל אוטמזגין ואבי גמליאל

פרויקט יהלום כפר סבא הינו פרויקט מגורים המביא בשורה לאחד מהאזורים המבוקשים ביותר בכפר-סבא: לב העיר.
מיקומו היחודי של יהלום כפר-סבא מבית חברת בר-עוז ברחוב וייצמן 88, מאפשר לדיירים העתידיים  ליהנות מכל היתרונות שיש לאיזור להציע. כולם במרחק הליכה קצר: בתי קפה, חנויות, היכל התרבות, קופות חולים, גן העיר ועוד ועוד. אין צורך להזיז את הרכב. העיצוב היפהפה של פרויקט יהלום, הסטנדרט הגבוה והתכנון החכם מבטיחים לכם חוויית מגורים ברמה הגבוהה ביותר.
לבחירתכם דירות 3, 4, 5 חדרים ומגוון דירות מיוחדות נוספות.

לפרטים נוספים

צילומים יפעת קירשנבאום הרן, צילומים ווידאו איקי פוטו דינו

יגאל בן עמי, שלום סעדה, ארי בר עוז, נתן פתחי, ועדית גבע שלום את נתן מבצעי הפרוייקט וקבוצת בר-עוז

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן