המועצה: עדי לוי סקופ

21 חברות וחברים מהווים את "הכנסת המקומית" של כפר סבא, מועצת העיר הנבחרת כל חמש שנים על ידי התושבים. הם מעורבים בפעילות הציבורית קשובים לתושבים, לוקחים חלק בוועדות ומתכנסים לאישור תקציב, חוקי עזר ועוד.

רובינו מכירים את ראש העיר, אבל מה באמת אנחנו יודעים על שאר האנשים שנבחרו על ידינו ומבקשים להציג עשייה וסדר יום. 

ב"כפר סבא ניוז" אנו מרימים את הכפפה ונציג בפניכם כל שבוע את הנבחרת הפוליטית של כפר סבא.

חברת מועצת העיר, יו"ר מועצת הנשים ומחזיקת תיק התרבות, עו"ד עדי לוי-סקופ
עו"ד עדי לוי סקופ היעד שוויון ביצוג נשים בפוליטיקה המקומית

שם: עו"ד עדי לוי סקופ

סיעה: הרשימה שלנו

מתי נבחרתי למועצה:

נבחרתי למועצה בשנת 2018, קדנציה ראשונה במועצה.

קצת עלי:

נשואה לניר, אמא לענבר, אלון ואלה ושמחה להיות חלק מהמשפחה של אופיר ועמית, בנותיו של ניר. מחזיקת תיק התרבות, השכונות הירוקות ויו"ר מועצת נשים עירונית. בעלת משרד עו"ד המתמחה בתחום דיני עבודה, שוויון מגדרי, משפט אזרחי ומסחרי ומגשרת מוסמכת.

יו"ר (משותף) ועדת הקשר כפר סבא בלשכת עורכי הדין וחברת עמותת ועדת הביקורת ב"אמנה שריגים" כפר שמעון מרכז לטיפול באוטיסטים.

מה אני אוהבת בכפר סבא:

פשוט הכל! לא בכדי כפר סבא זכתה במקום הראשון במדד איכות החיים בישראל ובשורה נוספת של תארים. אבל מעל הכל, אני אוהבת את התושבים והתושבות בעיר, ואת כך שכפר סבא היא קהילה חמה, תומכת, מסורה ומלוכדת. ממש כמו משפחה אחת גדולה.

מה הייתי רוצה לשנות בכפר סבא:

הייתי רוצה לשנות את השיח במקומות של מחלוקת. לעתים השיח הופך להיות כוחני וממש אלים, הן ברשתות החברתיות והן בישיבות מועצת העיר. ניתן ורצוי להתווכח, אך יש לעשות זאת באופן ראוי ומכבד.

מה הנושאים שחשוב לי כחברת מועצה לקדם וכיצד אני פועלת לקדם אותם:

אני גאה מאד על כך שאני עוסקת בקידום נושאים רבים מאד במסגרת תפקידי: במסגרת תיק התרבות- שיקום התרבות והאומנות שספגו מכה אנושה בתקופת הקורונה, קידום תרבות שוויונית וקידום יצירה נשית, השקת פרויקט הדגל "עיר לומדת", חיזוק וקידום אמני ואמניות העיר והנכחת התרבות האומנות במרחבים הציבוריים בכל רחבי העיר ולכל הקהלים.

 במסגרת השכונות הירוקות- חטיבת הביניים החדשה, המאבק על אויר נקי ומטרדי הריח, המאבק נגד התכנית המופקדת של הדפו, קידום בניית בית לתנועות הנוער בשכונה, בי"ס יסודי חדש ומעון חדש וכן טיפוח השכונה וכל המרחב הציבורי. 

במועצת נשים- קידום תכניות "צומחות יחד מחדש" להתמודדות עם פגיעת משבר הקורונה בנשים, חינוך מודע מגדר החל מגיל לידה, קידום נוכחות נשית וייצוג שוויוני הולם של נשים בשולחן מקבלי ומקבלות ההחלטות העירוני ובכל תחומי העשייה העירונית, חיזוק קהילות מועצת נשים והגדלת מוטת ההשפעה של מועצת נשים ברמה הארצית במיזמים ויוזמות שונות ועוד ועוד…

פינה אהובה בכפר סבא:

יש לי המון פינות אהובות בכל חלקי העיר, אבל בעיקר אזור קריית ספיר והיכל התרבות שאני כה מתגעגעת להופעות ואירועי תרבות בו וכן אזור פארק 80 ליד ביתי שהוא פנינת טבע ירוקה ומקום מפגש של כל השכונה הנפלאה שלנו.

האם ראוי לתגמל חברי מועצה על עבודתם?

אני סבורה שיש בהחלט מקום לתגמול או לכל הפחות להחזר הוצאות. חברי וחברות מועצה רבים תורמים רבות מזמנם/ן היקר לעתים קרובות ע"ח העבודה וחייהם האישיים והנושא ראוי לשינוי.

משמחים את תושבי העיר בתקופת הסגר

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן