המחאה הבריחה את ניר ברקת

מאות התכנסו למחאה בזמן ביקורו של שר הכלכלה ניר ברקת בכפר סבא שהתפתחה למהומה גדולה, סגן ראש העיר ויו"ר סניף הליכוד בעיר אורן כהן : "עברנו חוויה קשה, ספגנו אלימות וקללות קשות"

ביקור ההסברה של שר הכלכלה ניר ברקת, לא עבר בשקט. מאות מפגינים צרו על סניף הליכוד ברחוב וייצמן כחלק מהמחאה נגד ההפיכה המשפטית. הביקור החל בלשכת ראש העיר לפגישה בנוכחות ראש העיר רפי סער סגניו דני הרוש ואורן כהן וחבר המועצה יובל לוי.

בהמשך הערב תוכנן מפגש פעילים בסניף הליכוד ברחוב ויצמן, אלפים חיכו לניר ברקת מחוץ לסניף  חסמו את רחוב ויצמן ומנעו מהאירוע להתקיים בשקט, צעקות המפגינים אילצו את מארגני המפגש לנהל אותו באמצעות מגפון. חלון שנופץ באירוע על ידי אחד המוחים עורר שמועה על השלכת אבנים מה שהוכחש מאוחר יותר. בעת יציאתו מהסניף בליווי של טבעת עבה של אנשי אבטחה  המתינו לו עשרות מפגינים וצעקו לעברו קריאות המחאה על ההפיכה המשפטית.

סגן ראש העיר אורן כהן : "עברנו גם פגיעות קשות וגם חוויה קשה. אני והשר ביקשנו רק לעשות טוב לעיר ולהמשיך למפגש חברים. אני גאה בחבריי שלא הידרדרו לשיח האלים בחוץ. מקווה מאד שנדע להפיק לקחים והמשטרה תסיק את מסקנותיה כדי שבעתיד אירועים אלימים שכאלו לא יישנו. אני פונה למוחים – אחים אנחנו ! בואו נעצור את הגל העכור 

 
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן