המעבר מהירוקה לכביש 4 לא יסגר

תכנית משרד התחבורה לבטל את המעבר ממתחם 80 בכפר סבא הירוקה לכביש 4 בוטלה

בעקבות התנגדות עיריית כפר סבא לסגירת נתיב יציאה מהשכונה הירוקה 80 לכביש 4, הודיע היום (2.5) משרד התחבורה כי הדרך הקיימת לא תיסגר. התנגדות העירייה הוגשה באמצעות מינהל ההנדסה ובשיתוף ועד השכונה בתאריך 25.3.2021, במסגרת העברת השגות העירייה לתת"ל 43 א', לאחר פרסום התוכנית.

הדרך משמשת כיום את תושבי השכונה וכן משאיות המגיעות למפעלים ולתחמ"ש. התנגדות העירייה הוגשה בעקבות כוונת חברת "נתיבי ישראל" לסגור את דרך היציאה הפונה ימינה לכביש המהיר. זאת במסגרת תוכנית תשתית לאומית המקודמת כעת על ידי משרד התחבורה, להרחבת דרך 4 – עבור יצירת נת"צ בכביש, בין מחלף כפר סבא-רעננה דרום ומחלף הדרים. 

ראש העיר, רפי סער: "מדובר בבשורה משמחת וחשובה לתושבי השכונות הירוקות ולכל העסקים באזור. אני מודה למשרד התחבורה שנענה לבקשתנו ומנע את סגירת הנתיב החשוב. כניסה זו מקלה על עומסי התנועה בשכונה ומאפשרת לתושבים דרך מהירה אל מחוץ לשכונה ללא צורך מעבר בתוך השכונה. משרד התחבורה החליט כי הכניסה לא תיסגר וזאת לפחות עד לסלילה עתידית, ככל שתהיה של דרך 541 שהינה כביש רוחב שיתוכנן בעתיד".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין: "בזכות שיתוף הפעולה המוצלח עם משרד התחבורה, פגישות אינטנסיביות בכל הדרגים ועבודה משותפת ביחד עם תושבי השכונה, הצלחנו להשיג אישור מיוחד וחריג להמשיך להפעיל את היציאה הצפונית. בכך נמנע עומסי תנועה קשים, בד בבד עם סלילת נתיבי התחבורה הציבורית על כביש 4".

חברת המועצה ומחזיקת תיק השכונות הירוקות, עו"ד עדי לוי-סקופ: "מדובר בהישג משמעותי ביותר של עיריית כפר סבא והתושבים והתושבות, שיש לברך עליו. אני מבקשת  להודות לראש העיר, לסגן ראש העיר ולמינהל הנדסה – מהנדסת העיר עליזה זיידלר גרנות, אדריכלית העיר מיכל שרייבר גלבנדורף ולשרון בורנשטיין וולף, לוועד השכונות הירוקות ולכל התושבים/ות אשר הגישו השגות לתוכנית".



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן