הספורט ששיגע את העולם, יוצא לדרך בכפר סבא

בימים אלו מקימה עיריית כפר סבא, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח, ארבעה מגרשי פאדל (משחק מחבט) בפארק העירוני כפר סבא

מגרשי הפאדל בפארק. הדמיה: החברה הכלכלית

עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח, פועלת בימים אלו להקמת מגרשי פאדל חדשים לטובת הציבור הרחב אשר ימוקם על מגרש ההוקי וסמוך לבית הקפה "צבעים בפארק".
משחק הפאדל הוא משחק מחבט המושאל ממשחק הטניס שנפוץ בעיקר באמריקה הלטינית ותופס תאוצה מרבית כיום גם באירופה ובישראל. המשחק הומצא על ידי אנריקה קורסוארה פימנטל והפך תוך שנים ספורות לפופולארי, כאשר היום משחקים בו למעלה מ-4.5 מיליון איש ברחבי העולם. המשחק משלב את עולם הטניס הסקווש ודורש בנייה של מגרשים מיוחדים אשר הקמתם מתחילה בימים אלו בכפר סבא.
מדובר ב- 4 במגרשים חדשים על שטח של כ-1000 מ"ר, ובו ניתן להשכיר ציוד לצורך המשחק. כמו כן יוקצו מדריכים מיוחדים אשר יתנו שיעורים פרטיים לאלו הרוצים ללמוד את הספורט הפופולארי החדש.
"זה למעלה מארבע שנים שאנו מקדמים ברחבי העיר הקמת מתקני ספורט חדשים ומתקדמים, ביניהם אצטדיון האתלטיקה המחודש אלון, מתחמי כושר חינמי ומתחמי כושר קרבי, שדרוג אצטדיון האתלטיקה כצנלסון-גלילי, הקמת מגרש כדורגל חדש ועוד", מסביר ראש העיר, רפי סער. "החינוך לספורט ואורח חיים בריא מתחיל בעיר כפר סבא כבר מהגיל הרך ונמשיך להשקיע בתחום לטובת כלל תושבינו, בכל הגילים".
לדברי מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, שגיא חן, "מצאנו לנכון לקדם את ענף הספורט הפופולארי אשר סוחף את העולם ותופס תאוצה גם בישראל, עבור רווחת התושבים בכפר סבא אשר מאמינים באורח חיים בריא ובחשיבות של ספורט לגוף ולנפש. אנו רואים בהשקעה בספורט ערך עליון ובטוחים כי שילוב של מתקנים מהטובים ביותר בארץ ובאיכות הגבוהה ביותר, יתרמו לשיפור איכות החיים בעיר ולהישגים ברמה ספורטיבית גבוהה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן