הפועל כפר סבא כדורעף נשים בדרך לדאבל

צילום: יוסי לזרוף
הפועל כפר סבא בדרך לדאבל? צילום: יוסי לזרוף

ביד ימין: הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1 בסדרת גמר פלייאוף הנשים

השחקניות של אלעד שפגט ניצחו בקלות את שתי המערכות הראשונות, קריית אתא חזרה במערכה השלישית והובילה ברביעית, אבל פיניש ירוק קבע 1:3 במערכות וצעד ראשון בדרך לאליפות. בחמישי המשחק השני בסדרה

פרידה מחן הימלפרב צילום: משה עמית

דרמה גדולה הייתה הערב (ראשון) באולם בר לב בכפר סבא בפתיחת סדרת גמר הפלייאוף בליגת כדורעף הנשים. הפועל כפר סבא צעדה ביתרון מבטיח של 0:2 במערכות מול הפועל קריית אתא, אלא שהסגולות התעוררו במערכה השלישית, חזרו למשחק וכבר צעדו ביתרון 1:5 בפתיחת המערכה הרביעית. אלא שהגנה חזקה של אניה ויליקי ומאמי דיופ הסנגלית ומשחק הקרבה קבוצתי הובילו למהפך המיוחל, ניצחון 1:3 במערכות (12:25, 16:25, 25:22, 20:25) ויתרון 0:1 בסדרה של הטוב מ-5. 

"היה לא פשוט, אבל עשינו צעד חשוב", אמרה הקפטנית גלית דבש. "שלטנו בשתי המערכות הראשונות, אבל בשלישית תמיד יש נפילת מתח והיה גם חוסר ריכוז, כך שלא הצלחנו להחזיר את המומנטום אלינו. לא חשבתי על מערכה חמישית, אלא עשינו מאמץ לחזור ולעשות נקודות ברצף. המומנטום חזר אלינו ואני שמחה שיצאנו מזה. הסרב שלנו לא עשה את העבודה אבל בלוק ההגנה היה חזק מאוד. מגיעה מילה טובה לקריית אתא. הן נלחמו וזה היה אחד המשחקים הטובים שלהן. המשחק אצלן יהיה הרבה יותר קשה ונצטרך להיות מרוכזות כדי לעשות את העבודה".

גלית גם ציינה לטובה את הקהל התומך בבר לב. "היה תענוג גדול לשחק מול הקהל הביתי שלנו והתגעגענו לזה מאוד. אני שמחה שהגיע הרבה קהל ומזמינה את כולם גם למשחק הביתי הבא ביום ראשון. בין לבין תצא כאמור הקבוצה בחמישי (20:00) לקריית אתא למשחק השני בסדרה. 

לפני המשחק נערך טקס הוקרה מרגש למאמן הקבוצה בעשור האחרון, חן הימלפרב, שזכה עם כפר סבא בארבע אליפויות ושלושה גביעים וגם הוביל את הקבוצה לקמפיינים מרשימים בזירה האירופית. הימלפרב זכה לתשורה מרגשת עם קנבאס ענק מעוטר בתמונות המנציחות את התארים בהם זכה, כמו גם מגן הוקרה מעיריית כפר סבא. "עברתי פה עשר שנים נפלאות ואני שמח על הדרך וההישגים", אמר הימלפרב. "תודה להנהלת המועדון וגרי בראשה על הטקס, תודה לשחקניות והכי חשוב תודה למשפחה שלי שתומכת ומפרגנת לי".     

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן