הקרב על אליפות הכדורעף

מתח עד לשניות הסיום ואבוקות ביציעים, הקרב על אליפות כדורעף הנשים בעיצומו שוויון במשחקים בין הפועל כפר סבא למכבי חיפה, הערב המשחק השלישי בסדרה

מאות צופים שמילאו כל פינה באולם "בר לב" צפו במשחק מותח בסופו הפסידה הפועל כפר סבא למכבי חיפה. הערב יתקיים בחיפה משחק שלישי בסדרה (הטוב מחמישה משחקים), כשבכל מקרה צפוי גם משחק רביעי, שיתקיים בכפר סבא.

כפר סבא ניצחה במערכה הראשונה  24:26 . חיפה התאוששה וניצחה בשתי המערכות הבאות (9:25; 16:25). כפר סבא לא ויתרה, ובתמיכת הקהל הישוותה את המערכות ל- 2:2, אחרי שניצחה במערכה הרביעית הדרמטית 25:27. גם המערכה החמישית היתה צמודה ומרתקת, בסיומה מכבי חיפה ניצחה 14:16.  מאמן הפועל כפ"ס סבה דבש: "שום דבר לא נגמר. בכל מקרה יהיה לנו עוד משחק לארח בבית, וכל הכבוד לאוהדים הרבים שהגיעו למשחק ותמכו בקבוצה".

בסיום המשחק התרחש אירוע חמור, כשאוהדי מכבי חיפה הדליקו אבוקות באולם, ושחקניות חיפה חגגו איתן על הפרקט. הפועל כפ"ס הגישה תלונה לאיגוד הכדורעף בדרישה להעמיד לדין את מכבי חיפה, מועדון הכדורעף מכבי חיפה צפוי לעמוד לדין, בעקבות האירוע.

 

מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא פנה לאיגוד הכדורעף בדרישה להעמיד לדין את מכבי חיפה לאור האירועים החמורים אשר התרחשו בתום המשחק. במכתב שנשלח למנכ"ל האיגוד רענן בר טל, צויינו ההתרחשויות ביציע אוהדי חיפה בסיום המשחק, ואף צורפו תמונות וקטע וידאו שממחישים את האירוע החמור. 

בקטעי הוידאו נראות שחקניות מכבי חיפה חוגגות על הפרקט יחד עם אוהדי מכבי חיפה, כשהאבוקות מהוות תפאורה לחגיגה החיפאית, ובכך הן שיתפו פעולה עם האוהדים שהדליקו את האבוקות. בהפועל כפר סבא הבהירו, כי הדלקת האבוקות באולם סגור סיכנה חיי אדם, סיכנה את הילדים שעמדו בסמוך ושתפקידם לנגב את הפרקט, ואף גרמה לבהלה באולם. כתוצאה מהדלקת האבוקות, גלאי העשן באולם "בר לב" החלו לפעול. הפועל כפר סבא הבהירה שהיא דאגה לכוח אבטחה מוגבר במשחק זה, ולמרות שהאוהדים נבדקו בטרם נכנסו לאולם, אוהדי מכבי חיפה הצליחו להכניס מספר אבוקות. גם בהנהלת היכל "בר לב" ראו בחומרה את התנהגות אוהדי חיפה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן