הרכבת עומדת

רכבת ישראל הודיעה על סגירה מיידית של תחנות הרכבת רעננה דרום והוד השרון סוקולוב מחשש לבטיחות התחנות רפי סער " ההתנהלות השערורייתית של רכבת ישראל, היא שיא חדש בניתוק. 

שינויים בתנועת הרכבות בתחנות הוד השרון סוקולוב, רעננה דרום רכבת ישראל תפעיל היסעים חינמיים בתחנות בהן השירות נפגע.

במהלך ביצוע עבודות תשתית מתוכננות בתחנות כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב (הפעילות כבר כעשרים שנה) התגלה צורך בחיזוק מספר מוקדים הנדסיים בתקרת התחנות. החיזוקים בתחנות מצריכים שינויים בתנועת הרכבות באיזור השרון עקב מעבר להפעלת תנועת הרכבות על מסילה בודדת במקום שתיים, עד לסיום עבודות החיזוק אשר תחלנה בשבועות הקרובים.

ברכבת ביצעו מיפוי של תחנות זהות מבחינה הנדסית ובמסגרתו נבדקו שתי תחנות נוספות (ת"א אוניברסיטה וראשל"צ הראשונים) אשר נמצאו תקינות.

השבתת התחנות באה בהפתעה מלאה ללא עדכון מראש של הרשויות והתושבים, ראש עיריית כפר סבא רפי סער:

"ההתנהלות השערורייתית של רכבת ישראל שלא טרחה אפילו להודיע מראש ובאופן מסודר לתושבים המשתמשים בשירותי הרכבת על ההשבתה הצפויה החל מהיום, היא שיא חדש בניתוק. חלק מהתושבים שמעו על כך אמש אבל חלקם נאלצו לשמוע על הסגירה הפתאומית היום בבוקר, ולהיבדל בכך שיאחרו לעיסוקיהם. זו לא הפעם הראשונה שבה רכבת ישראל פועלת בחטף ללא עדכון התושבים וללא שיתוף עם הרשויות. הודעה בכריזה כדרך אגב מהווה פגיעה אנושה בשגרת החיים של תושבים רבים. זו שערוריה – במידה ורכבת ישראל היתה מנהלת באופן ראוי, והיו מודיעים לנו מראש, כפי שראוי במקרים כאלה, ולא נותנים לנו לגלות בדרכים עקיפות, הדברים היו נראים אחרת. ההנחתה של הבשורה הזו ע"י הנהלת הרכבת היא חוצפה ויריקה בפרצופם של הנוסעים. בכוונתי לפנות לשרת התחבורה ח״כ מרב מיכאלי תפתור את המחדל הזה. כולי תקווה ששרת התחבורה תטפל באופן יסודי בהתנהלות זו. לא יכול להיות שרכבת ישראל, חברה ממשלתית, תרשה לעצמה לפעול בצורה כה בזויה ובלתי מקצועית כלפי משתמשי הדרך״.

השינויים יחולו מיום רביעי 26.1.22 ועד להודעה חדשה, השינויים הבאים בתנועת הרכבות באיזור:
תחנות הוד השרון סוקולוב ורעננה דרום – תיסגרנה זמנית לשירות ומהן יופעלו לרשות הנוסעים היסעים חינמיים בשיטת מלא וסע ובהתאם לביקוש אל תחנות רעננה מערב, כפ"ס נורדאו.
– לרשות הנוסעים עומדים מגוון קווי אוטובוס ישירים לתל אביב והמרכז. לפרטים נוספים *8787 או באפליקציות התחבורה הציבורית ואתר משרד התחבורה.

מרעננה לתל אביב – 501. 567. 149. 47.
מהוד השרון לתל אביב – 249. 565.

רכבות לכיוון הרצליה תעצורנה בתחנה בהתאם ללו"ז. עם הקיטון בתחלואת עובדי הרכבת וחידוש השירות הסדיר תחודש תנועת הרכבות מהתחנה לכיוון ת"א בתדירות של שתי רכבות בשעה ותדירות הרכבות לכיוון הרצליה תעלה לארבע בשעה.

לא יחול שינוי בתנועת הרכבות בתחנה בימי שישי ומוצ"ש וזו תופעל בהתאם ללו"ז.

תחנות הרצליה, רעננה מערב, כפ"ס, ראש העין צפון, פ"ת, בני ברק – יחולו שינויים קלים בזמני יציאת הרכבות ורציפיהן ולנוסעים מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט, ביישומון, או במוקד השירות הטלפוני *5770.

תבוטל עד להודעה חדשה רכבת מספר 347 היוצאת מידי יום ראשון-חמישי מתחנת הרצליה בשעה 21:11 ומסיים נסיעתה בתחנת ת"א ההגנה בשעה 22:00.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן