השתלבות במשרות הייטק

בעקבות פנייתו של ראש העיר כפר סבא, תעניק חברת Prodware הנחה של 50 אחוז על קורס הכשרה להייטק לתושבות ותושבי העיר הנמצאים בחל"ת או בתקופת אבטלה

 

ראש העיר בביקור בפברת "פרודוור". צילום: עיריית כפר סבא
ראש העיר בביקור בפברת "פרודוור". צילום: עיריית כפר סבא

חברת Prodware הכפר-סבאית, בשיתוף רשות החדשנות, נענתה לבקשתו של ראש העיר רפי סער, ותעניק 50 אחוזי הנחה לתושבות ותושבי העיר, הנמצאים בחל"ת או בתקופת אבטלה, למסלול הכשרות חירום להיי-טק.

מדובר במסלולי לימוד הכוללים ליווי תעסוקתי חצי שנתי למשרות בהיי-טק שיוענקו לתושבות ותושבי העיר במחיר מסובסד של 1,000 שקלים בלבד. מחירם המלא של המסלולים נע בין 10,000-15,000 שקל, כאשר מטרת הפעילות היא להחזיר עובדים בחל"ת/מחוסרי עבודה לשוק העבודה בהייטק בו ישנו מחסור תמידי בעובדים מוכשרים.

ראש העיר, רפי סער: "תקופת הקורונה וההגבלות הרבות שהוטלו על המשק בישראל, הובילו לפיטוריהם ולהוצאת לחל"ת של עובדות ועובדים רבים ברחבי הארץ, בין היתר בכפר סבא. אני מודה לחברת Prodware שנענתה לבקשתי, ויחד נאפשר לתושבינו לחזור לשוק העבודה, תוך מתן אפשרות ללימודים ולקידום, תוך יצירת ביטחון תעסוקתי וכלכלי".

יוסי חיימוב, מנכ"ל Prodware: "רשות החדשנות הממשלתית מאפשרת לנו לקדם הכשרות מקצועיות לאזרחים אשר מצאו עצמם מחוץ למעגל העבודה בתקופת משבר הקורונה. חברת Prodware נרתמה למאמץ ותכשיר עד ספטמבר כ-350 אנשים ממגוון רקעים, אשר יכולים להשתלב בפוטנציאל גבוה בעולם ההייטק. לצד ההכשרות אנחנו מציעים, כחלק ממסלולי ההכשרה, סדנה לשיפור קורות חיים ופרופיל הלינקדאין וליווי תעסוקתי, שבתקווה רבה יוביל את המועמד למציאת מקום העבודה הבא. אנחנו מודים לראש העיר רפי סער על מעורבותו בפרויקט, בכוונה לתמוך ולסייע ככל הניתן בתושבי העיר מחוסרי העבודה".

תושבות ותושבים המעוניינים להצטרף למסלול, יכולים לקבל מידע ופירוט על התוכנית ועל מסלולי הלימודים השונים בקישור הבא:

https://bit.ly/3aRZIFP

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן