חדש לוותיקות וותיקי העיר: קורסים אקדמיים בשיתוף מכללת בית ברל

עיריית כפר סבא, באמצעות מינהלת אזרחים ותיקים ובשיתוף ייחודי עם מכללת בית ברל, פותחת מסלול לימודים אקדמיים בתחומים מגוונים.

אזרחים ותיקים לומדים במסגרת פעילות מינהלת אזרחים ותיקים. צילום: עיריית כפר סבא

כחלק מהשירותים הניתנים לאזרחים ותיקים בכפר סבא, הכוללים הרצאות, סדנאות, טיולים, סיוע במיצוי זכויות ועוד, מרחיבה העירייה את השירותים, ויחד עם מכללת בית ברל ובהובלת מינהלת אזרחים ותיקים, ייפתח מסלול ותיקים לשנת הלימודים תשפ"ג במכללה.
הלימודים יתקיימו בתחומים רבים, ביניהם מקרא ותרבות ישראל, גיאוגרפיה ולימודי ארץ ישראל, היסטוריה, מדעי החברה ואזרחות, ספרות ועברית, לשון, לימודי הסביבה ואנגלית וזאת בעלות מסובסדת: 400 שקלים לקורס, 1,000 שקלים לשלושה קורסים ו-1,500שקלים לחמישה קורסים.

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא מוקירה את אזרחיה הוותיקים ופועלת כל העת על מנת להרחיב את השירותים הניתנים להם בתחומי החיים השונים. בין היתר אנו מפעילים את הקתדרה העירונית, מינהלת אזרחים ותיקים שמאגדת את כלל הפעילויות עבור ותיקות וותיקי העיר שלנו, פעילויות רב דוריות המחברות את הדור הצעיר שלנו עם דור הוותיקים ועוד. נמשיך לעמוד לשירות גמלאיות וגמלאי העיר ואני מודה לכל השותפים לדרך, הפועלים למען אוכלוסייה זו".

יו"ר מינהלת האזרחים הוותיקים וחבר מועצת העיר אברהם (ממה) שיינפיין: "מינהלת האזרחים הוותיקים בראשותי, בעידוד ותמיכת ראש העיר רפי סער ובסיועה המסור של המנהלת אורית בראון, שמה בראש מעייניה את דאגתם ורווחתם של כלל ציבור האזרחים והאזרחיות הוותיקים בעיר. עבורנו זו משימה ערכית, חברתית וקהילתית ממדרגה ראשונה, וכל פרויקט שנועד לרווחתם של האזרחים הוותיקים בעיר, הן בתחום התרבותי, הלימודי והחווייתי, אנחנו נהיה הראשונים ליישם אותו – לשיפור איכות חייהם של האזרחים הוותיקים הנפלאים המתגוררים בעיר. נשמח לשמוע כל הצעה למיזם או פרויקט שנועד לרווחת התושבים ואיכות חייהם".

טרריום במבצע

טרריום על מצע פחם במבוק מערכת אקולוגית סגורה לא דורש טיפול במבצע לקוראי כפר סבא ניוז החל מ 50 ש"ח בלבד בחנות אליאור דגים ונוי ברחוב היצירה 10 רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן