חלומות שבורים

כיסאות שבורים, מחברות הרוסות, ספרים קרועים וחלונות מנופצים. אלו המראות להם זכו תלמידי בית הספר היסודי "גורדון"

צילום : אבי חיון

אבי חיון, יו"ר הנהגת ההורים: "הנהגת ההורים מביעה שאט נפש וזעזוע עמוק מהוונדליזם הקשה שנעשה במהלך סוף השבוע בכיתות א-ב בבית ספר גורדון. מעולם לא זכיתי לחזות באירוע כל כך קשה במתחם בית ספרי".

האירוע התרחש במהלך סוף השבוע. אלמונים פרצו למתחם בית הספר שברו והרסו מכל הבא ליד במתחם הכיתות הנמוכות. התלמידים שהגיעו לכיתות הזדעזעו עד עמקי נשמתם. "לבת שלי היה קשה מאוד להכיל את המראות. היא כל הזמן דאגה לחפצים שלה שנותרו בכיתה", אומר אביה של תלמידה שלומדת בכיתה א'.

"מדובר באירוע חמור. כרגע עדיין לא ברור מי אחראי לכך והעונש צריך להיות זהה בין אם מדובר בנערים או מבוגרים. הפורצים ניפצו הכל. הם קרעו את המחברות והספרים של ילדינו, שברו את חלונות הכיתה, ריסקו כיסאות וציוד – מדובר ברוע לב טהור. אנחנו  מקווים שמי שביצע את המעשים ייתפס וייענש".

עם קבלת ההודעה, הגיעו הבוקר נציגי הנהגת ההורים לבית הספר לסייע לצוות בית הספר בסידור הכיתות. לדברי אבי חיון יו"ר וועד ההורים, האירוע נוהל בצורה טובה מאוד ובית הספר נערך בצורה מהירה.

כיצד ניתן לחזור ללימודים סדירים אחרי מקרה כזה ובטח כשמדובר בילדים בשכבות הנמוכות?

"אכן מדובר במקרה קשה. הילדים היו נרעשים אך צוות בית הספר סיפק מענה רגשי ולימודי לכל התלמידים והלימודים התקיימו כסדרם".

חיון מוסיף: "מפאת חומרת האירוע והיותו פלילי הוזמנה משטרה שמטפלת גם היא בנושא. כל גורמי העיריה הרלוונטיים הגיעו לבית הספר ונרתמו לסייע באופן מיידי בכל אשר נדרש והיום תוגברו צוותי הניקיון, על מנת להחזיר את הכיתות לתפקוד מלא כבר מחר בבוקר.  מחר בצהריים (שני) יתקיים סיור בנוכחות נציגי הנהגת ההורים, בית הספר והעירייה, לרבות עם יועץ אבטחה ותגובש תוכנית לרישות בית הספר במצלמות.

אני רוצה להודות להורים הרבים שהתנדבו להגיע היום לעזור בסידור הכיתות, ולחזק את צוות בית הספר גורדון. נמשיך לפעול בשיתוף הנהלת בית הספר וכל הגורמים הרלוונטיים על מנת לחזק את הביטחון האישי של ילדי בית הספר".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן