טקס מרגש להסרת הלוט וקריאת פארק כפר סבא על שמו של ראש העיר לשעבר, יצחק ולד ז"ל, התקיים אתמול

אתמול, יום שני 15/5, התקיים בפארק העירוני טקס חנוכת הפארק העירוני כפר סבא על שמו של ראש העיר לשעבר, יצחק ולד ז"ל, שהיה מהוגי הקמת הפארק ומי שהניח את אבן הפינה להקמתו.

פסלה של בתיה לישנסקי. צילומים: eclipse media

ראש העיר, רפי סער: "יצחק ולד היה לי כמצפן שכיוון לי את הדרך והייתי לי הזכות העצומה לשרת אותו"

אתמול, יום שני 15/5, התקיים בפארק העירוני טקס חנוכת הפארק העירוני כפר סבא על שמו של ראש העיר לשעבר, יצחק ולד ז"ל, שהיה מהוגי הקמת הפארק ומי שהניח את אבן הפינה להקמתו.
הטקס התקיים בנוכחות ראש העיר רפי סער, ורדה ולד אלמנתו של יצחק ובנו תומר, חברות וחברי מועצת העיר, בני משפחה, עובדי עירייה ותושבים. במהלך הטקס, הוסר הלוט מעל השלט בכניסה לפארק מרחוב ויצמן, "פארק יצחק ולד" ונחנכה אנדרטת ההורה של הפסלת בתיה לישנסקי – פסל ששוקם והועבר לפארק באדיבות משפחת ולד.
ולד ז"ל, בן העיר כפר סבא, ראש העיר בין השנים 1982-2003, הוביל בחזונו את כפר סבא בכל התחומים, והפך אותה לעיר שוקקת חיים, מרכז תרבות, מוזיקה וספורט. בתקופתו, עברה העיר מהפכה תכנונית, הפכה למעצמת חינוך ובין הישגיו הרבים ניתן למצוא את גיבוש תוכנית המתאר של כפר סבא, יוזמה והנעת הקמת הפארק העירוני, הקמת החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, הקמת קניון ערים, הקמת קריית החינוך ועוד. בשנת 2010 הוענק לו תואר אזרח של כבוד.
יצחק ולד ז"ל הובא למנוחות בספטמבר 2021, לאחר שהלך לעולמו בגיל 82, בעקבות מאבק במחלת הקורונה.

ראש העיר רפי סער, רעייתו מיטל, ורדה ותומר ולד. צילומים: eclipse media
שלט הכניסה לפארק. צילומים: eclipse media

ראש העיר רפי סער: "בהתרגשות גדולה והרבה מאוד כבוד, השקנו הערב את פארק יצחק ולד. מעבר לכך שיצחק היה האדם שפתח לי את הדלת, והייתה לי הזכות העצומה לשרת אותו כעוזר האישי שלו, כסמנכ״ל וכמנכ״ל העירייה, זכיתי לראות מקרוב את האבא של כפר סבא. בכל כך הרבה חום ותשוקה בלתי נגמרת, ולד פיתח את כפר סבא בכל קשת התחומים, מהקמת אזור התעשייה עתיר ידע, לבניית יחידות דיור לבני העיר, בחינוך, בתרבות, ברווחה ותרומה משמעותית בכל תחומי החיים של התושב. יצחק היה לי כמצפן שכיוון לי את הדרך, אם זה בשמירה על כפר סבא כעיר עם איכות החיים הטובה בישראל, בדאגה לדור העתיד והמשך החזון של ולד כמיצוב כפר סבא כדוגמה ומופת לאיך עיר מתפתחת וגדלה. אני רוצה להודות לכל מי שהיה שותף לנושא, ובעיקר לורדה, תומר ובני המשפחה. נמשיך לעמוד לצדכם בכל עת ואני מבטיח כי נוסיף להזכיר ולספר את סיפורו של יצחק בקרב תושבי העיר ודור העתיד".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן