ילדי המחאה

הורים מכפר סבא לקחו הבוקר את ילדיהם להפגנה נגד המהפכה המשפטית: "לא נורא שיפסידו יום לימודים, הם מקבלים שיעור חשוב באזרחות"

החינוך לדמוקרטיה חשוב יותר מיום לימודים

המחאה נגד המהפכה המשפטית הגיעה לכפר סבא. קבוצה של הורים החליטה ללמד את ילדיהם שיעור באזרחות והוציאה אותם מבית הספר לטובת הפגנה שהתחילה מול משרדי העירייה ונמשכה לצעדה עד קניון ערים.

הדס רד, אחת האמהות ששוחחה עם "כפר סבא ניוז" אמרה כי "זה ממש לא נורא שהם לא לומדים היום. הפסד של שעה או שלוש שעות בכיתה זה כלום לעומת מה שקורה במדינה שלנו היום. בהפגנה הזו הילדים שלנו לומדים שיעור חשוב באזרחות", אמרה רד.

דפנה משקובסקי, אם לשני ילדים מכפר סבא מובילת המחאה: "החלטתי להוביל את המחאה מכפר סבא. החינוך של ילדיי חשוב לי. לא הבאתי אותם לעולם כדי שחופש הביטוי והזכויות שלהם ירמסו. החלטתי להוביל את המחאה ביום המאבק, להשמיע את קולנו ההורים ולקרוא לכל העירים לצאת לרחובות".

ליאת סטרולוב, תושבת כפר סבא אם לשלושה ילדים: "אני פוחדת ממה שהולך לקרות למדינה שלנו. כל מפגין חשוב. אנחנו לא מתכוונים לשתוק ולראות איך הורסים את המדינה שלנו. אם המצב לא ישתנה – נחריף את ההפגנות. אנחנו מקווים שלא נצטרך ושמי שמוביל את המדינה לאבדון, יבין שחצי מהמדינה לא מאחוריו. בשבוע שעבר נסעתי לירושלים

והיום אני כאן. חשוב שההפגנה תתקיים בכל הארץ. המצב משפיע על כולנו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן