כדורעף גברים: הפועל כפ"ס מחכה למכבי ת"א ולמטה אשר

שבוע עמוס ומאתגר מצפה לקבוצת הכדורעף גברים הפועל כפר סבא, כשתארח בשני משחקי צמרת אטרקטיביים את מכבי ת"א ומטה אשר במסגרת הבית העליון בליגת העל. חובבי הספורט בעיר מוזמנים. הכניסה חופשית.

צילום יוסי לזרוף

לקראת שני המשחקים אמר מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם: "חשוב לנו מאוד לראות את הקהל הכפר סבאי חוזר בהמוניו ליציע. להפועל כפר סבא יש קבוצה תחרותית ולוחמת, וכדי להתמודד עם מכבי ת"א ומטה אשר בצורה טובה, אנחנו צריכים אווירה תומכת במשחקי בית".

שבוע הכדורעף יחל במוצ"ש הקרוב (12/2) בו תארח הפועל כפר סבא באולם "בר לב" שברחוב הגליל (18:45) את מכבי ת"א, שצועדת בראש הטבלה ללא הפסדים ומבלי שאיבדה מערכה. רק השבוע מכבי ת"א ניצחה את מטה אשר בשלוש מערכות ואותתה שיהיה קשה לעצור אותה, אבל בכפ"ס מאמינים שהכל אפשרי.

הפועל כפר סבא, שעד כה שיחקה עם זר אחד בלבד, בעקבות עזיבתו בתחילת העונה של דמיטרי אובדניקוב, צירפה לאחרונה את הסרבי  סטפאן אוקוסנוביץ. הוא בן 27, משחק בתפקיד המצליב ומתנשא לגובה 2:05.  לפי המשחקים עד כה נראה שמדובר בשחקן איכותי. עם הצטרפותו, משחק ההתקפה של הקבוצה מאוד השתפר, ובקבוצה מאמינים ביכולתם להפתיע. כעת יש לכפר סבא שני שחקנים זרים, יחד עם היפני מאטסו קייצ'וק, הגם שהתקנון מאפשר שלושה זרים בקבוצה.

שלושה ימים אחרי מכבי ת"א, הפועל כפר סבא תארח במשחק צמרת נוסף את הפועל מטה אשר/עכו (שלישי, 18:45, אולם בר לב). מדובר בקרב מעניין מאוד בין הקבוצות שבמקומות שתיים ושלוש. יחד עם טמיר הרשקו ואלכס שפרנוביץ, שעשו קריירה מפוארת באירופה, מאמינים בכפר סבא שזה הזמן שלה לפרוץ קדימה.

בהפועל כפר סבא מצפים לקהל רב בשני המשחקים, שיעודדו ויתמכו בשחקנים בשני משחקים חשובים אלה. האווירה במשחקי הכדורעף בכפר סבא היא ספורטיבית, וביציע נצפים גם משפחות עם ילדים.

בתוך כך, קבוצת הנשים של המועדון הפסידה השבוע למכבי חיפה בשלוש מערכות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן