כדורעף נשים: הפועל כפ"ס העפילה לשמינית גמר גביע האתגר האירופי

ניצחה היום 1:3 את ריגס מלטביה, והשלימה ניצחון כפול. זו העלייה החמישית שלה בשמונה השנים האחרונות לשלב שמינית הגמר, בו תפגוש יריבה מסלובניה

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא העפילה לשלב שמינית גמר גביע האתגר האירופי, אחרי שניצחה היום במשחק השני את ריגס 1:3, ובכך השלימה ניצחון כפול על היריבה מלטביה. זו העלייה החמישית בשמונה השנים האחרונות של בנות הפועל כפ"ס לשלב שמינית הגמר.

בשלב הבא הפועל כפר סבא תתמודד נגד קרים ליובליאנה בסלובניה. כזכור, במשחק הראשון שנערך ביום רביעי הפועל כפ"ס ניצחה בשלוש מערכות חלקות, אבל במשחק השני זה כבר היה יותר קשה. הירוקות מכפר סבא ניצחו במערכה ראשונה עם סיום דרמטי 24:26, אחרי שריגס הובילה ברוב שלבי המערכה. לקראת סיום המערכה חנה קוטורה, שהציגה יכולת טובה, וחברותיה ביצעו מהפך והבטיחו את הניצחון.

אנה ויליקי, שלא שותפה במשחק הראשון, נכנסה למערכה השנייה, אבל הלטביות לא ויתרו, וניצחו במערכה השנייה 18:25 ובכך הישוו ל- 1:1. 

שחקניות הפועל כפר סבא נכנסו היטב למשחק במערכה השלישית, כשהציגו יכולת משכנעת לעיני אוהדים נלהבים שהניפו שלטי תמיכה ויצרו אווירה ססגונית, ועלו ליתרון 1:2 במערכות, אחרי שמחצו את הלטביות 12:25.

שתי המערכות שבהן ניצחו הבטיחו להפועל כפר סבא את העלייה לשלב 16 הגדולות (בזכות הניצחון החלק במשחק הראשון), אבל הן לא הסתפקו בכך, המשיכו ביכולת הטובה מהמערכה הקודמת עם יכולת טובה של חנה קוטורה (26 נק') ואנה וילקי וניצחו גם במערכה הרביעית 21:25, ובסיום ניצחון 1:3.

 מאמן הפועל כפר סבא אלעד שפגט: "אנחנו מרוצים משני הניצחונות. יש לנו הרבה מה ללמוד מצמד המשחקים הזה לקראת השלב הבא ולקראת המשחקים הבאים בליגה. אני שמח על השחקניות הצעירות ששיחקו בשישייה ואלה שנכנסו מהספסל. תודה רבה לקהל שהגיע ותמך בקבוצה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן