כדורעף נשים: הפועל כפר סבא תארח במוצ"ש בקרב צמרת את מכבי חיפה

ליגת העל בכדורעף מגיעה לישורת האחרונה. רגע לפני סיום העונה הסדירה והמשחקים המכריעים על תואר האליפות, קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא תארח במוצ"ש הקרוב את האלופה מכבי חיפה בקרב צמרת.

כפר סבא חייבת לנצח כדי להבטיח את המקום השני, מה שיעניק לה יתרון ביתיות במשחקי הפלייאוף העליון. המשחק ייערך באולם בר לב בשעה 18:00 והכניסה חופשית.

בכפר סבא קיימת דריכות גדולה לקראת משחק הצמרת נגד חיפה, ונערכים למלא את אולם "בר לב" באוהדים. משחקי בכדורעף בכפר סבא נערכים באווירה ספורטיבית וביציע נצפים משפחות רבות עם ילדים.  כפ"ס, שנותנת החסות הראשית שלה היא קבוצת ח.י., משלבת העונה גם שחקניות צעירות, בראשן בולטת טלי הקס.

שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה בגמר גביע המדינה. מכבי חיפה מוליכה כעת בראש טבלת ליגת העל ביתרון ארבע נקודות על כפר סבא, שבמקום השני, וניצחון כפר סבאי בשבת יקטין לנקודה אחת בלבד את ההפרש ביניהן. במקום השלישי נמצאת מכבי אשדוד, עם שתי נקודות פחות מכפ"ס. כפר סבא מחפשת ניצחון ראשון העונה על האלופה, שייתן לה זריקת עידוד לקראת המאבקים המכריעים בפלייאוף. כפר סבא מגיעה במורל גבוה אחרי שבמחזור הקודם ניצחה בחוץ 0:3 את מכבי אשדוד, אותה היא עשויה לפגוש בחצי גמר הפלייאוף.

מאמן הפועל כפר סבא סבה דבש: "מצפים לנו שני משחקים ביתיים לפני הפלייאוף נגד חיפה וחדרה, ואנחנו צריכים לנצח אותם כדי להבטיח את המקום השני. אנחנו מתרכזים עכשיו במשחק נגד מכבי חיפה. הגיע הזמן שננצח את מכבי חיפה כדי לתפוס ביטחון עצמי ואמונה ביכולת שלנו לקראת המשחקים המכריעים על תואר האליפות".

בתוך כך, קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא הבטיחה כמעט בוודאות את המקום השישי בליגה הסדירה ותגיע בתנופה למשחקי הפלייאוף העליון, אחרי שניצחה השבוע את עילבון 0:3 (22:25; 16:25 ; 21:25) . לכפ"ס יתרון שלוש נקודות על עילבון. קבוצת הגברים של המועדון עברה העונה שינוי מהותי, כששילבה צעירים רבים ואף העפילה לחצי גמר גביע המדינה (הפסידה למטה אשר).

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן