כפר סבא ואלי

הושקו מעבדות החדשנות של חברת parallel wirelless – שהעבירה לאחרונה את מיקומה לבית יתיר במרכז העיר כפר סבא.

צילום: דוברות

מדובר בחברת הייטק גלובלית, שמפתחת מוצרים לדור ה-5G של הסלולר, ואשר צפויה לשנות את האופן שבו רשתות אלחוטיות בנויות ומופעלות בעולם.

החברה מצטרפת לחברות הייטק וסטארט-אפים נוספים שקבעו את מיקומן בעיר בשלוש השנים האחרונות, ביניהן סודה-סטרים, נקסט אינשורנס, פינסטרה ישראל וסגמנט מעבר של חברות הייטק ושל סטארט-אפים בינ"ל לעיר, וזאת כחלק מחזונו של ראש העיר להרחיב את אזורי התעסוקה בעיר ובכך לייצר מקומות תעסוקה נוספים לתושבים, במטרה למצב את כפר סבא כעיר תעסוקה מרכזית, ולמשוך אליה חברות נוספות מהארץ ומהעולם.

מיקומה האסטרטגי של כפר סבא, הממוקמת על הצירים הראשיים של ישראל הוא גורם משמעותי ומכריע בכל הקשור לבחירתן של חברות ההייטק וטכנולוגיה לבחור בעיר.

"כפר סבא נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית בזירה העסקית", אמר ראש העיר רפי סער, "אני שמח וגאה שחברות הייטק וחברות בין-לאומיות גדולות מעבירות לכאן את מרכז הפעילות שלהן. אני גאה בבחירה של החברה להקים את המעבדות כאן, היא מצטרפת לחברות הייטק גדולות נוספות המעבירות את מרכז הפעילות שלהן למתחמים העסקיים בעירנו ומזניקים אותה קדימה. נמשיך לפתח אזורי תעסוקה ומסחר ולהביא חברות הייטק נוספות, כדי להפוך את כפר סבא לבירת ההייטק של אזור השרון. זה טוב לעיר, טוב לתושבים, טוב לפרנסה וטוב לעתיד שלנו כאן".

להשקה החגיגית הגיע גם שר התקשורת, יועז הנדל.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן