כפר סבא עיר של כדורעף, נקודה

הזכיה בדאבל של קבוצת הנשים בכדורעף היא ההזדמנות להגיד באופן ברור: הגיע זמן לסדר עדיפות חדש בחלוקת משאבים, הגיע זמן שכדורעף יהיה הספורט המוביל בעיר, לא רק בהישגים גם תמיכה כלכלית וארגונית

גביע המדינה להפועל כפר סבא

מרוב ויכוחים ורעש  על איזה איצטדיון יהיה לכדורגל שוכחים שיש ענף ספורט מוביל בעיר וזה לא כדורגל ולא כדורסל. זה הכדורעף.

עם קבוצת כדורגל ששוב בדרך לליגה השניה וקבוצת כדורסל בליגה השלישית בולטים ההישגים של קבוצות  הכדורעף, דאבל לנשים, גמר ופלייאוף לגברים, מאות נשים בקבוצות כדורשת ליגת המאמאנט, אלו הישגים שחייבים לטפח.

עם סדר עדיפות עירוני חדש בהקצאת משאבים אפשר במהירות להפוך את  הזכיה של  קבוצת הנשים בדאבל להישג מתמשך.  כפר סבא צריכה להפוך להיות מעצמת כדורעף מגיל ילדים ועד בוגרות גברים ונשים.  התשתיות קיימות, אפשר לשחק בכל אולם ספורט, אפשר להכשיר במהירות ובעלות נמוכה מגרשי כדורעף חופים.

 

זה לא רק כסף, זו החלטה

יש צוות מקצועי מעולה, יש מגוון של ענפים בענף אחר, כדורעף  כדורשת כדורעף חופים, כולם צריכים להיות ענפי ספורט שאם כפר סבא תשים אותם בראש סדר העדיפויות שלה היא יכולה להביא למהפך בתרבות הספורט העירונית.

זה לא רק כסף זה החלטה. החלטה של עיריית כפר סבא שחינוך לספורט הוא ערך שמטמיעים אותו מינקות ועד זקנה.  לא סתם אומרים נפש בריאה בגוף בריא, עיר שדואגת לתושבים שלה צריכה להשקיע בהם.

צריך להשקיע  בעידוד פעילות ספורטיבית, להשקיע במתקנים להשקיע בפיתוח תרבות ספורט עירונית, זו גאווה עירונית שחייבת לקבל דחיפה.

מאות שחקניות כדורשת בעיר מוכיחות שאין מחסום להצלחה. כל משפחה שיש בה ספורטאי עממי או מקצועי ילדה או בוגרת היא משפחה ספורטיבית שכל בני הבית נסחפים איתה לאהבת הספורט לשמירה על אורח חיים פעיל ובריא.

דודי גליקו

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. זיו רבינוביץ' הגב

    כל מילה בסלע דודי גלושקו.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן