לאחר עשור: התקדמות משמעותית בפרויקט הפינוי בינוי של חברת ינוב בכפר סבא

החברה השיגה לאחרונה את הסכמת הרוב הדרוש בחוק בקרב בעלי הדירות בפרויקט, במסגרתו ייבנו 151 יח"ד בבנייה רוויה, יוקצו שטחים ציבוריים פתוחים ושטחים למבני ציבור

לאחר עשור של עבודה מול מוסדות התכנון, הרשות המקומית ובעלי הדירות, חברת ינוב מדווחת על התקדמות משמעותית בפרויקט פינוי בינוי שהיא מקדמת במרכז כפר סבא. החברה השיגה לאחרונה את הסכמת הרוב הדרוש בחוק בקרב בעלי הדירות לקידום הפרויקט, הכולל 3 מתחמים התחומים ברחובות גאולה, הפרדס, ששת הימים וגלר.

מדובר בפרויקט שהחל לפני כ-10 שנים במסגרת תמ"א 38 והוסב בשנים האחרונות לאור דרישת העירייה לפרויקט פינוי בינוי. במסגרת הפרויקט יפונו וייהרסו 48 יח"ד ובמקומן ייבנו 151 יח"ד במגדל בן 15 קומות ושני בניינים נוספים בני 8 קומות כל אחד. כמו כן, ייבנו שטחים ציבוריים פתוחים ושטחים למבני ציבור. לאחר שכבר אושר בעבר ונעצר ע"י העירייה לפני כ- 4 שנים, הפרויקט עבר טלטלות רבות וינוב המשיכה בהליך שכלל עבודה תכנונית מול עיריית כפ"ס והועדות המקומית והמחוזית לטובת קידום המתחם. התוכנית עברה את שלב ההתנגדויות בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, ובשנה שעברה מליאת הוועדה המקומית כפר סבא קבעה עדכון הוראות לתוכנית לקראת מימושה. לאחר הדיון בהתנגדויות, בין היתר שהכניסו חברת ינוב ובעלי הדירות לטובת שיפור התכנית, הוועדה המקומית אישרה לאחרונה את התב"ע ונתנה אור ירוק לפרויקט.

התוכנית למתחם מתפרסת על פני כ-21 דונם בשלושה מתחמי משנה עצמאיים הסמוכים זה לזה. היא כוללת שמירה על מערך העצים הבוגרים בשכונה, הרחבה וחיזוק רשת הולכי הרגל במרחב, וכן פתרונות חנייה תת-קרקעיים למטרות מגורים ולצרכי ציבור. הפרויקט ממוקם במרכז העיר כפר סבא ובסמוך ליציאה הדרומית מהעיר.

שגיא לנצ'נר מנכ"ל ינוב

"אנו שמחים להגיע לרוב חתימות הדרוש בחוק ומודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו ועל שיתוף הפעולה המרגש שקיימו איתנו לאורך השנים", אומר שגיא לנצ'נר, מנכ"ל חברת ינוב. "פעלנו יחד עם בעלי הדירות במתחם כדי להשפיע על המתווה המחודש של התוכנית שהגישה העירייה ורתמנו נתח גדול מבעלי הדירות לטובת הצלחת הפרויקט ולטובת הגדלת הזכויות והתמורות לבעלי הזכויות במתחם. אנו לא עוצרים בזאת, ואני מאמין שנשיג גם את הסכמתם של יתר בעלי הדירות בחודשים הקרובים. השקענו בקידום הפרויקט שעות רבות של עבודה ומיליוני שקלים לאורך השנים, ואין לי ספק שהעבודה הקשה תשתלם ובעלי הדירות יזכו למתחם מגורים חדשני ומתקדם כשכר על עמל רב".

חברת ינוב היא חברה משפחתית שהוקמה על ידי ברוך לנצ'נר בשנת 1986. כיום מנהלים את החברה ילדיו: מנכ"ל החברה הוא שגיא לנצ'נר וסמנכ"לית הכספים של החברה היא הילה לנצ'נר. החברה בנתה בארבעת העשורים האחרונים כ-4,000 יחידות דיור בערי השרון במגדלי ובנייני מגורים, בנייה פרטית, מבני משרדים והתחדשות עירונית, וכיום היא בונה כ-250 דירות בשנה, רובן בערים כפר סבא, רעננה, הרצליה, והוד השרון.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן