לא לחרם! הסרטון הויראלי של תלמידי כיתה ו'2 ב"אופירה נבון" סוחף אחריו מאות אלפי אנשים

לא לחרם! סרטון שהופק ביוזמת סגנית מנהלת בית הספר היסודי "אופירה נבון" בכפר סבא הפך לוויראלי במיוחד בסוף השבוע האחרון, עם מעל 200 אלף צפיות ביוטיוב בפחות משלושה ימים ומקום שלישי ומכובד ברשימת הסרטונים החמים של יוטיוב

תלמידי אופירה נבון קוראים לא לחרם

הסרטון בן עשר הדקות, שכותרתו "חרם זה לא משחק ילדים", מפנה זרקור לעבר התופעה המדאיגה של חרם על ילדים בבית ספר, ומראה כיצד אפשר לנהוג אחרת ולגלות סבלנות והכלה כלפי ילדים בכיתה.

מאחורי היוזמה המקסימה עומדת סגנית המנהלת של "אופירה נבון", מיכל אלזרוב, המשמשת גם כמחנכת כיתה ו'2. בעידודה של מנהלת בית הספר, ענבל סעד, פנתה אלזרוב לכוכב הרשת אלי אליהו, שבתו לורן לומדת בכיתה שהיא מחנכת, ורתמה אותו לטובת שיתוף הפעולה. אליהו כתב, צילם וביים את הסרטון, המספר על ילדה חדשה המגיעה לכיתה ועד מהרה הופכת למושא ללעג, להצקות ואף לחרם – עד ששתי ילדות אמיצות מחליטות לשבור את החרם ולהתחבר עם התלמידה החדשה.

את הילדה המוחרמת מגלמת בסרט יובל קורנפלד ואת שתי הבנות שמתחברות איתה, וסוחפות עמן את כל הכיתה, מגלמות לורן אליהו וליבי כץ. הצילומים התקיימו בכניסה לבית הספר, באולם הספורט ובכיתת הלימוד, כאשר למלאכת הצילום סייעה המורה לתיאטרון, רעות סבן.

"כל תלמידי כיתה ו'2 השתתפו, אליהם הצטרפו תלמידי כיתה ה'1", מספרת אלזרוב, "המנהלת והצוות רואים בנושא זה חשיבות עליונה ואני שמחה שהצלחנו להציף אותו ולייצר סרטון שזוכה לחשיפה מרשימה ביותר, ובשאיפה אף לעורר השראה בקרב ילדים בכל הארץ".

"זו גאווה בית ספרית ויוזמה מבורכת", מוסיפה מנהלת "אופירה נבון", ענבל סעד, "אני שמחה שיש לנו הורים פעילים כמו אלי אליהו שהחינוך בליבם, ומוכנים לעשות הכל כדי לקחת חלק משמעותי במיגור התופעה המתוארת בסרט".

בסיום הסרטון מופיע אליהו לצד ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, שאומר: "לעולם אל תתעלמו מאף אחד ותשאירו אותו בצד. תמיד הושיטו יד והכניסו אותם להיות חלק מכם – והכי חשוב שאף אחד לא ירגיש שקוף".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר "אופירה נבון", סער ורדי: "הורי בית הספר מגלים מעורבות משמעותית ומבורכת בחיי הקהילה מזה שנים, וביתר שאת בתקופת הקורונה. אני מברך את ענבל, מיכל ואלי על היוזמה, ההירתמות והרצון לעודד שיח סבלני, מכיל ואכפתי בתוך בית הספר שלנו, וקורא לכולם לצפות בסרטון החשוב שהם הכינו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן