לא נשארו עיניים יבשות באירוע יפה במיוחד

תצוגת אופנה יוצאת דופן בהובלת תושבות ותושבים עם מוגבלויות בשיתוף קרן רועי לא אחסר מרעננה  ובחסות עסקים מקומיים התקיימה  בכפר סבא, כחלק מחודש העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות

יפה במיוחד

תצוגת אופנה יוצאת דופן בהובלת תושבות ותושבים עם מוגבלויות ובחסות עסקים מקומיים התקיימה היום בכפר סבא, כחלק מחודש העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות
עיריית כפר סבא מציינת את חודש העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות, המצוין לאורך חודש דצמבר ברחבי ישראל, במגוון אירועים. בין האירועים התקיימה ביום ראשון 11/12 תצוגת אופנה מיוחדת לאנשים מיוחדים, תחת הכותרת "יפה במיוחד", הכוללת גם הצגת תערוכה "לחבק את האוטיזם של הצלמת יפעת פאר, ודוכן בגדי יד שנייה מבית דנדשה – רשת חנויות המהווה מרכז הכשרה שיקומי תעסוקתי לנשים המתמודדות עם קשיים נפשיים.
במסגרת האירוע הייחודי, שהתקיים במרכז הנוער העירוני בהנחיית דנה דבורין, צעדו על המסלול 15 תושבים ותושבות כפר סבא עם מוגבלויות, מכל הגילים – אורית מוסלי, סיוון אלמוגי, ליאורה מצליח, רוני אמציה, מיכל אגסי, תמר אולשטיין, מירב מור יוסף, אביטל פראן, עו"ד גולן מוסאי, צביקה סודרי, עילי פאר, שובל שמש, בריאן טיטייבסקי, דותן שילד ורווית שון – שריגשו את הקהל שהגיע למקום ועודד את המציגות והמציגים במחיאות כפיים סוערות ונלהבות.
האירוע, התקיים בשיתוף קרן רועי לא אחסר מרעננה  ובחסות עסקים מקומיים – איציק מולדובן על ההגברה והתאורה לאירוע, חנות הבגדים "נתיקה" על בגדים לחמש משתתפות, שנהב סאלם חכמון על האיפור של כל המשתתפים, מעצבי השיער קובי אלבז, אופיר בן סעדון ואלי בן סעדון על תספורות ופנים, גרפיקה שגית קמחי, דפוס ירון, טופי הפקות, מרכז העוגות, משתלת ספיר, צבעים בפארק, סביח השרון, רותם בריה, סאלי מדמון, אקליפסה מדיה, שש וארגמן ויפיתוש – שפתחו את לבם והתנדבו לתרום את חלקם להעלאת המודעות לנושא חשוב זה.
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: "הערב היה אחד הערבים המרגשים בחיי. לראות את התושבות והתושבים צועדים על המסלול, זוכים לתשואות ומציגים הלכה למעשה שבכפר סבא מוגבלות היא אינה מגבלה – היה אחד משיאי חודש העלאת המודעות בעירנו. כפר סבא היא עיר שווה, לאורך כל השנה, ואנו מחנכים את ילדינו לקבלת כל אדם באשר הוא. אני מודה לכל העסקים המקומיים שתרמו את חלקם, התגייסו והתנדבו, ולכל מי שלקח חלק באירוע המקסים והמרגש הזה".

חברת המועצה ומחזיק תיק העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות, לירית שפיר שמש: "כשהייתי ילדה עם משקפיים מיוחדים כעורים ומכשיר שמיעה בולט, ועוד לא העזתי לחלום על תפקידי כיום, הבנתי שאני לא יפה ולא אהיה יפה. היום אני רואה שכולנו יפים, איך שאנחנו ומי שאנחנו, מבפנים ומבחוץ. כולנו מיוחדים ויחד עם זאת כולנו שווים. תודה על הזכות הנפלאה הזו להרגיש כך בעיר שלנו, שפניה לכל תושביה, כולל אלו עם המוגבלויות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן