סייעות של עיריית כפר סבא מככבות בקמפיין עירוני

על רקע מצוקת הסייעות הכלל ארצית ובעיר כפר סבא בפרט, יצאה השבוע עיריית כפר סבא בקמפיין עירוני מקיף לגיוס סייעות וסייעים לגני הילדים בעיר. מטרת קמפיין הסייעות העירוני היא לגייס כוח אדם איכותי תוך הבטחת איכות עבודתם במהלך השנים.

תמונותיהן של הסייעות קרדיט צילום: רמי זרנגר

במסגרת הקמפיין צולמו 4 סייעות אהובות בעיר, הקוראות למחפשי עבודה להצטרף למערך צוותי החינוך בעיר. הסייעות שלקחו חלק בקמפיין הן רחל אסולין, בר אלוש, מיכל רווח ואסתר בן ארוש.

הקמפיין הוא צעד נוסף במסגרת פעולות העירייה לתגבור מערך הסייעות בעיר.
הקמפיין יעלה השבוע בכל הפלטפורמות במרחב הציבורי: שילוט חוצות, תחנות אוטובוס ובמקביל ילווה בפלטפורמות הדיגיטליות העירוניות.

תמונותיהן של הסייעות קרדיט צילום: רמי זרנגר

בנוסף, על מנת לעודד סייעות וסייעים להשתלב בתחום עיריית כפר סבא היתה הרשות הראשונה אשר יצא עם מערכת תמריצים ייחודית במסגרתה יוכלו הסייעות והסייעים להעלות את משכורתם ע"י קבלת תמריצים כספיים בסכום כולל של עד 720 ₪, וזאת בנוסף לתנאיהם הרגילים. התמריצים יכללו תמריצים אישיים על אי היעדרות, לצד רכיב קבוצתי לכל צוות הגן אם לא יהיו היעדרויות.

על אי היעדרות, תעניק העירייה תמריץ אישי של 400 ₪. גנים שיציגו אי היעדרות קבוצתית (של כלל עובדי הגן) יזכו לתוספת של 200 ₪ נוספים ולרשות המנהל יעמוד תמריץ נוסף בסכום מקסימלי של 120 ₪ באופן בו סייע\ת יכול\ה להגיע לעד 720 ₪ כתמריץ חודשי על אי היעדרות והערכה כללית.

תמונותיהן של הסייעות קרדיט צילום: רמי זרנגר

ראש עיריית כפר סבא רפי סער: "עם פרוץ גל האומקריון התמודד אגף החינוך בעירייה עם חוסרים בלתי נתפסים של צוותי החינוך בגנים, ועבד ימים כלילות על מנת לשבץ כח אדם חלופי במקום סייעות וגננות שלא יכלו להגיע לעבודתן בגלל מחלה או בידוד. מצוקת הסייעות היא לצערנו הרב תופעה כלל ארצית. גני ילדים אשר נסגרים וצוותי חינוך המתחלפים הפכה להיות שגרה במקומות רבים, עקב המחסור הקשה. מקצוע הסייעת חייב להפוך למקצוע אטרקטיבי יותר, שימשוך אליו עובדות ועובדים איכותיים, שחינוך, ואהבת ילדים היא בנפשם. לכן במקביל לקמפיין על מנת להביא לכדי פתרון מידי, הצעתי לממשלה 2 יוזמות – גיוס סייעות איכותיים במסגרת בנות ובני השירות הלאומי והכרה במקצוע הסייעת כעבודה מועדפת. פתרונות אלה יאפשרו, להגדיל משמעותית את מערך הסייעות ולהביא לפתרון מידי".

תמונותיהן של הסייעות קרדיט צילום: רמי זרנגר

מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא, אסנת חכמון: ״בתקופה מורכבת זו, בה רבים נמצאים בבידוד או חלו, נחשף מקצוע הסייעת כמקצוע קשה, מוערך וחשוב לאין שיעור. אגף החינוך בעירייה עושה כל שביכולתו על מנת לאפשר לילדינו להמשיך לפקוד את המסגרות החינוכיות ולשמור על שגרת החינוך בעיר. בצל המודעות לקושי באיתור מועמדים ראויים למשרות הסייע\ת, פיתחנו מערכת תמריצים שנועדה למשוך את האנשים האיכותיים ביותר בתקווה שיישארו בתחום גם לאחר תום משבר. אני קוראת לתושבות ותושבי העיר, בואו והצטרפו למערך הסייעות שלנו, אנחנו זקוקים לכם".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן