מאירות את החג

נועה אזוגי ודנית הראל מקימות עמותת "עוטפות באהבה", קוראות לתושבים לשמח ולאמץ את קשישי העיר בחג החנוכה

נועה אזוגי

אזוגי: "המטרה של העמותה היא להאיר את חיי הקשישים ולגרום להם להבין שהם לא לבד. כמו בכל חג, גם בחנוכה, נצא במיזם שבו תושבי העיר יבקרו את קשישי העיר בבתיהם ויעניקו להם שי".

עמותת "עוטפות באהבה" הוקמה על ידי  קבוצת נשים מכפר סבא והוד השרון. הגרעין, שלימים הקים את העמותה, החל דרכו בהתאגדות של מספר אימהות סביב המייסדת, דנית הראל, במטרה לתרום לרווחתן הכלכלית והנפשית של אוכלוסיות קשות יום דרך תרומת סלי מזון. מתוך רצון להרחיב את הפעילות, החליטו חברות הקבוצה בדצמבר 2014, להפוך את הקבוצה לעמותה. העמותה שמה לה למטרה לסייע לרווחתם הכלכלית והנפשית של משפחות, קשישים וניצולי שואה.

נועה אזוגי ודנית הראל, פעילות חברתיות תושבות כפר סבא, שהקימו את העמותה, הקימו מיזם נוסף –"מבשלים באהבה". מיזם שבאמצעותו תושבי העיר מבשלים ארוחות חמות ומגיעים איתן בכל יום שישי לבתי הקשישים בעיר. בעמותה פעילים 1000 מתנדבים שמסייעים ל-350 קשישים. 

דנית הראל

אזוגי: "מדובר במיזם שבו התושבים מבשלים בהתנדבות ארוחות חמות ומביאים אותן עד פתח בתיהם. לשמחתנו תושבים רבים הצטרפו למיזם – יש לנו 2 קבוצות ווצאפ שבאמצעותן אנחנו מתנהלות. לרגל החג, החלטנו לרתום את תושבי העיר – ילדים ומבוגרים, להעניק שי קטן לקשישי העיר. הזקנה מכוערת. אותם קשישים גם אם הם לא במצב אקונומי נמוך, זקוקים ליחס וחום". 

לדברי אזוגי, מי שמעוניין לקחת חלק במיזם יכול לכלול בשי: עציץ, או עוגה אישית, סופגניות ונרות עטופים יפה.

להצטרפות למיזם ניתן לפנות בווצאפ:  053-3340555

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן