"מה שצריך" – תערוכת יחידה של האומנית סתיו פורגס בגלריה עירונית כפר סבא

תערוכה חדשה של האומנית סתיו פורגס תוצג בגלריה העירונית בכפר סבא החל מהשבוע הבא בתאריך 02.03.2021 ועד לתאריך 12.04.2021

בתערוכת היחידה החדשה שלה –"מה שצריך" – הופכת האומנית הצעירה סתיו פורגס את חלל הגלריה העירונית בכפר סבא לבית זמני. תוך חיבור של רהיטים אקלקטיים, עציצים, וילונות, יצירות של אומנים אורחים ודשא סינתטי, היא מייצרת חלל של אירוח, שיחה ואינטימיות, שהמבקרים בתערוכה יוזמנו לקחת בו חלק. את ההשראה לפעולות האלו קיבלה פורגס מהאווירה הביתית שבה גדלה לצד סבתה ודודותיה. מערכת הקשרים ההדוקה בין בנות המשפחה, כמו גם השיחות והמפגשים ביניהן אשר ליוו את חייה, הפכו למוטיב מרכזי בתהליך היצירה שלה. 

מתוך הרקע האישי והפרטי הזה, פורגס מזמינה את הקהל המבקר בתערוכה, אותה אוצרת הגר רבן, לשיחות ומפגשים, אשר יתמודדו עם שאלות החיים הגדולות: מה אנחנו צריכים בחיים, מהו העכשיו, מהו הבית, מהי האמנות ואיך הם חיים זה לצד זה. השיחות בתערוכה יוקלטו וישודרו בשידור חי בעמוד האינסטגרם של האומנית, ובכך התערוכה תמצא את מקומה גם במרחבים הדיגיטליים והווירטואליים של הרשתות החברתיות – אשר גם הן הפכו לסוג של בית עבורנו במהלך השנה האחרונה.

חברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות, עו"ד עדי לוי-סקופ: "התערוכה החדשה בגלריה העירונית היא סנונית ראשונה לחזרתו של עולם התרבות, מאז פרצה הקורונה לחיינו. אני שמחה ומאושרת כי אנו יכולים להחזיר את פעילויות התרבות, ליהנות מתערוכות ומופעים, בהתאם לכל ההנחיות, ואני מזמינה את כל תושבות ותושבי העיר להגיע לגלריה ולהיות חלק מהתערוכה הייחודית הזו".

הכניסה לגלריה במהלך התערוכה תתאפשר ביחידים או בקבוצות קטנות בלבד ותתקיים בהתאם להוראות משרד הבריאות.



מייצג מהתערוכה

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן