מועצת העיר תצביע בישיבה הקרובה על הגדלת שיעור ההנחה בארנונה למפקדות ומפקדים בשירות מילואים

בהובלת ראש העיר רפי סער וחבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילה אמיר קולמן, תצביע מועצת העיר בישיבה הקרובה על הגדלת שיעור ההנחה בארנונה למפקדות ומפקדים בשירות מילואים

רפי סער
ראש העיר רפי סער, התקציב עבר יכול להתכונן לבחירות בראש שקט

ראש העיר: אנו פועלים כל העת למען מי ששומרים על ביטחוננו ונמשיך לפעול למענם בכל התחומים

בעוד יומיים, יום רביעי 2/11/2022, תתקיים ישיבת מועצת העיר כפר סבא, במסגרתה תובא לדיון, בהנחיה ובהובלת ראש העיר רפי סער וחבר המועצה אמיר קולמן, המחזיק בתיק הקהילה, הצעה לסדר להגדלת שיעור ההנחה בארנונה למפקדות ומפקדים המשרתים בשירות מילואים פעיל.
יש לציין כי עיריית כפר סבא מעניקה כבר כיום הנחה בארנונה בשיעור של 5 אחוזים למשרתות ומשרתי מילואים. ההצעה החדשה לסדר, שתובא לאישור חברות וחברי מועצת העיר השבוע, מתבססת על תקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה) תיקון 2022, המאפשרת לרשות המקומית לקבוע הנחה בארנונה למגורים בשיעור של עד 25 אחוזים – למפקדות ומפקדים בשירות מילואים פעיל, בהתייחס ל-100 מ"ר משטח הנכס שברשותם.
כמו כן, על פי ההצעה לסדר, אם תאושר ההנחה היא תאפשר מתן ההנחה כבר לחודשי נובמבר-דצמבר. קבלת ההנחה המוגדלת תיעשה, כאמור, בכפוף לאישור מועצת העיר.
יש לציין עוד, כבר בחודש אוגוסט האחרון פורסמו נתונים על מתן הנחה בארנונה למשרתי מילואים על ידי מרכז המחקר המידע של הכנסת, שבדק את היקף הרשויות המקומיות אשר בוחרות להעניק הטבה של עד 5% בתשלומי הארנונה ואת האופן שבו הן עושות זאת. מתוך 77 רשויות שהשיבו, מוקמה כפר סבא במקום הרביעי המכובד במתן הנחות בארנונה למשרתי מילואים, שהוענקו בשנים אלה לכ-3,000 משרתות ומשרתי מילואים המתגוררים בעיר.
ראש העיר, רפי סער: "אנו פועלים כל העת למען מי ששומרים על ביטחוננו ונמשיך לפעול למענם בכל התחומים, בין היתר במתן הנחה במס הארנונה, קיום ערבי הוקרה ייחודיים, פעילות יחד עם עסקים בעיר למתן הנחות ופעילויות נוספות. אנו מחנכים את ילדינו לשרת שירות משמעותי ולתרום להגנת המולדת ולביטחון תושבות ותושבי ישראל, וחשוב שנעמוד לצד המילואימניקים שלנו, שפועלים לילות כימים למעננו ובמטרה שנוכל לחיות בביטחון".
חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילה, אמיר קולמן: "כמי שמוביל את תחום ההכנה והשירות בצה"ל בעירייה וכמשרת מילואים פעיל – אני גאה על כל הטבה וסיוע שאנו מעניקים למשפחות שבוחרות להתגייס לשירות כל פעם מחדש.
אוכלוסיית משרתי המילואים היא חוד החנית של מדינת ישראל ועלינו מוטלת החובה להוקיר ולתגמל אותם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן