מנגישים את שירותי העירייה לגמלאיות וגמלאי כפר סבא

עיריית כפר סבא יוצאת במיזם חדש, באמצעות יחידת השירות והמוקד העירוני, במסגרתו יגיעו נציגי העירייה למועדוני קשישים בעיר, ויציעו סיוע בכל הקשור לקבלת שירות עירונית בתחומים שונים. זאת בעקבות סקר ייחודי שביצעה יחידת השירות העירונית בקרב גמלאיות וגמלאי העיר, במסגרתו הסתובבו נציגי היחידה בין מועדוני הקשישים ושמעו מהם על השירותים אותם הם מבקשים להנגיש.

ראש העיר במועדוני גמלאים בעיר צילום: עיריית כפר סבא

במסגרת היוזמה החדשה, בהובלתה של מנהלת יחידת השירות והמוקד העירוני עדי אוליקר, יגיעו נציגי השירות של העירייה במועדים שונים למועדוני הגמלאים ברחבי העיר ויסייעו לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים במילוי טפסים דיגיטליים, הנפקת תווי חניה, סיוע בגלישה באתר העירייה ועוד, ויתנו מענה לשאלות ובקשות שיעלו במהלך מפגשים אלה.

כבר ביום רביעי 7/9 יגיעו נציגי יחידת השירות למועדון עלייה ובהמשך יגיעו למועדון הירוקה ב-12/9, למועדון כיסופים ב-14/9 ולמועדון נחשון ב-18/9 – כאשר תאריכים נוספים למפגשי שירות ייקבעו בהמשך.

ראש העיר במועדוני גמלאים בעיר צילום: עיריית כפר סבא

ראש העיר, רפי סער: "שמנו לנגד עינינו מתן שירות מצוין לכל תושבת ותושב בעירנו ואנו פועלים כל העת על מנת לשפר את השירות. אני מברך על היוזמה החשובה של הנגשת השירות לתושבים הוותיקים, שחלקם מתקשים יותר בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, ונמשיך לפעול ביתר שאת כדי להגיע לכל אחד ואחת ולתת שירות מיטבי בכל התחומים".

סגן והמשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו"ד איתן צנעני: "השירות שאנו מגישים לתושבינו עומד בראש סדר העדיפות שלנו. במהלך כל השנה אנו פועלים כל העת במתן פתרונות וייעול השירות, כחלק ממדיניות עירונית הרואה את התושבות והתושבים לפני הכל. אני מודה ליחידת השירות העירונית על חשיבה מחוץ לקופסה ולכל השותפים ליוזמה חשובה זו".

יו"ר מינהלת אזרחים ותיקים וחבר מועצת העיר, אברהם (ממה) שיינפיין: "הנגשת שירותים עירוניים לגמלאים היא מאותם השירותים החיוניים ביותר הנדרשים על ידי האזרחים הוותיקים, שחלקם מתקשים בשל הביורוקרטיה למצות את זכויותיהם. אני גאה לחיות בעיר שרואה באזרחיה הוותיקים ערך עליון".

מנהלת יחידת השירות והמוקד העירוני עדי אוליקר, ועובדי יחידת השירות והמוקד, ירין דוד ומעיין סנה צילום: עיריית כפר סבא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן