מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, ד"ר ירון מושקט וחברי ההנהלה, אירחו הבוקר (יום ג') את שר הבריאות, ניצן הורביץ

השר ערך סיור וקיים שיחות מעמיקות עם הצוותים והחולים בשטח על מנת לבחון מקרוב את העשייה ואת הדרכים בהן ניתן להקל על הצוותים ועל המערכת כולה.

השר קיבל סקירה על התמודדות בית החולים בכל גלי הקורונה ובגל החמישי, שלמרות שנתפס בחברה כגל של מחלה קלה יותר, מהווה עומס גדול ביותר על בתי החולים מאז תחילת המגיפה.

השר סייר במחלקות הקורונה, ושמע מהצוותים כי החולים הינם חולים קשים ומורכבים שלא ניתן לשחרר לביתם, שם אף פגש את האחות אסנת וכטל, אשר חיסנה אותו בחיסון הבוסטר, בין הראשונים בעולם.

במיונים, שמע ממנהל המיון עד כמה הוא גאה בצוותים הממשיכים לעמוד כבר שנתיים בקו האש ולא מתפשרים על איכות הטיפול.
בטיפול נמרץ למד מקרוב על הטמעת מכשירי האקמו החדשים בבית החולים ואף שמע מד"ר סיגל ליברנט טאוב, ראש אגף רפואה כללית במשרד הבריאות, שזהו תענוג גדול להכניס חדשנות ומערכות מתקדמות לבית חולים כמו מאיר שיודע לעשות את הדברים באופן המקצועי והיסודי ביותר.
השר אף סייר במתחם המיון החדש שעתיד להיפתח בעוד כשנה ולהיות בין הגדולים והמובילים בישראל.
 
שר הבריאות ניצן הורביץ: "אני רוצה להודות למרכז רפואי מאיר ולמנהל ד"ר מושקט. ניגשתי לחולים בכל מיני מחלקות ובלי יוצא מן הכלל – כולם אמרו לי וזה לא היה מתוכנן – שהטיפול כאן הוא מסור ואיכותי, ודיברו באופן מרגש על ביה"ח ועל הצוות. זאת גם ההזדמנות שלי כשר בריאות להודות לכם, עובדות ועובדי בית החולים על כל העבודה הקשה באופן כללי ובמיוחד בתקופת הקורונה. לצערי אנחנו לא יוצאים ממנה עדיין, אנחנו עכשיו בגל חמישי שמבחינת העומס על בתי החולים וגם על המקום הזה הוא אפילו עוד יותר גדול מכל מיני בחינות מאשר בגלים הקודמים. אז בשם כל מערכת הבריאות אני רוצה להודות לכם, להגיד לכם יישר כוח גדול על כל העבודה. אתם מצילים חיים יום ויום ועושים שירות גדול לחברה הישראלית".
 
ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית הודה לשר על ביקורו, ואמר: "הראינו לך היום את הפנים היפות שלנו והראנו לך גם את הדברים שחשוב לנו לשפר למען המטופלים והצוותים שלנו. אני מאוד מקווה שתוכלו לעזור לנו – אנחנו צריכים את העזרה ואנחנו צריכים את הגב לאורך כל הדרך – כל יום ובעיקר בתקופת הקורונה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן