"מנכ"ל העיריה לאסנת ספורטה אל תשתמשי בלוגו העירייה"

מנכ"ל עיריית כפר סבא שלח לחברת המועצה ד"ר אסנת ספורטה מכתב בו דרש ממנה  לא להשתמש בלוגו העיריה ספורטה: "השימוש בסמל העירייה חוקי. סער איבד את זה לגמרי בגלל שהוא בלחץ"  

אסנת ספורטה "השימוש בסמל העיריה חוקי"

האם התערב מנכ"ל העירייה במערכת הבחירות המקומית?

מנכ"ל העירייה, יובל בודניצקי, שלח מכתב לחברת המועצה ד"ר אסנת ספורטה ובו דרישה להפסיק לעשות שימוש בסמל העיריה במסגרת פעילותה הציבורית כחברת מועצת העיר, "לפי חוות דעת משפטית שקיבלתי", כתב בודניצקי, "הנך עושה שימוש שלא כדין בסמל עיריית כפר סבא". 

במחנה ספורטה  מעריכים כי ההנחיה הגיעה מראש העיר רפי סער ומעידה על לחץ וחוסר מקצועיות מצידו,  "סער מפר בעצמו את הוראות החוק כאשר במשך 4 שנים היה מנותק מהציבור ולאחר שהבין שמצבו הפוליטי רע נזכר לערוך כנסים פוליטיים על חשבון הקופה הציבורית ובאמתלה שמדובר במפגש תושבים".

המתח בין  רפי סער וד"ר ספורטה, מי שכיהנה כמשנה שלו לאחר הבחירות הקודמות, בא לידי ביטוי בישיבות המועצה  ההערכה היא כי כוונתה של ספורטה להתמודד על ראשות העיר מביאה את מערכת היחסים לעימות חדש.

במחנה ספורטה לא הופתעו מהצעדים האחרונים של סער והגדירו את המכתב של מנכ"ל העירייה, יובל בודניצקי, "פעולה היסטרית ולא מקצועית". בודניצקי מצידו הבהיר במכתבו כי הדרישה מסתמכת על חוות דעת משפטית שקיבל ואף צרף שני מכתבים שנשלחו על ידי ד"ר ספורטה  לתושבים בהם מתנוסס לוגו של העירייה. במכתב אחד היא מדווחת לתושבי השכונות, 'הירוקה' ו'עליה', על ההתקדמות במאבק המשותף והמוצלח שהובילה איתם נגד פתיחת המעברים בשכונות, מהלך שעלול היה לדעתה לפגוע באופן דרמטי באיכות חיי התושבים. במכתב השני דיווחה ד"ר ספורטה לקבוצת מיקוד שהקימה עם תושבים וותיקים על ההתקדמות עם התוכנית שגיבשו יחד כדי להפוך את המדרחוב למרכז בילוי לצעירים וותיקים.  

מקורבים לספורטה מסרו "ההתנהלות של רפי סער  מדגישה את הפערים בתפיסות הניהוליות ביניהם. ד"ר ספורטה מתמקדת בעשיה ואילו סער בסמלים וביחסי ציבור".   

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן