מעשים טובים בכל השנה

דחיית מועד יום המעשים הטובים לא פגעה במוטיבציה של תלמידי גולדה לקיים את יום ההתרמה לער"ן

את פעילות "יום המעשים הטובים" תכננה כיתה ה' 1 מבית הספר גולדה במשך תקופה ארוכה, שהתארכה עוד יותר עקב המתיחות ששררה בארץ סמוך לתאריך שלו (29.3). מתיחות שהגיע לשיא בפיגוע הנוראי בבר "אילקה" בתל אביב בו נרצחו שני תושבי העיר – איתם מגיני ז"ל ותומר מורד ז"ל. אבל אולי אחת הדרכים לא להיכנע לטרור ולרוע היא להמשיך לעשות מעשים טובים וכך, ביום שישי האחרון הגיעו תלמידי הכיתה הנרגשים למדרחוב ירושלים עם שולחנות, שלטים, חולצות והמון דברים טובים למכירה לעוברים ושבים. הדוכנים הססגוניים הוקמו בסמוך למסעדת הומי'ז, בבעלות זהר גבאי ורוני אגוזי שהן גם אימהות של עידו מהכיתה. אחרי כמה שעות עבודה, ריצות וצחוקים הדוכנים התרוקנו ונאספו 3,400 שקלים שמיועדים לתרומה.

"חילקנו את הכיתה לקבוצות, שכל אחת מהן קיבלה שם של עמותה עליה היתה צריכה ללמוד ולהציג בפני שאר הכיתה", מסבירה אפרת לוי המחנכת. "אחרי שכל התלמידים שמעו על כל העמותות ערכנו הצבעה חשאית ועמותת ער"ן נבחרה. האמת היא שהם הפתיעו אותי כי חשבתי שיבחרו בעמותה יותר מוכרת אבל כנראה שבגלל שהם כבר מתבגרים ומדובר בבני נוער עם קשיים רגשיים זה נגע בהם".

"זאת עמותה שמצילה חיים ועוזרת לילדים ובני נוער עם פגיעות נפשיות ונטיות אובדניות", אומר אייל ומיכאלה מוסיפה "רצינו לעזור לילדים שאין להם כסף".

את היוזמה המקסימה הוביל וועד הכיתה בראשותה של יסמין שממה, שמודה שמאז שהילדים בכיתה א' היא רוצה לציין יחד איתם את יום המעשים הטובים. כן יירבו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן