שער תבור יפתח מחדש בסופי שבוע לרווחת התושבים

מס' שינויים לטובת מבקרי הפארק העירוני יבוצעו בקרוב. מתחם המנגלים הקיים ישנה את ייעודו ויהפוך למתחם פיקניק משודרג ו״ירוק״ . עיריית כפר סבא, באמצעות מנהלת הפארק העירוני, החליטה כי ב״מתחם הפיקניק ״ תיאסר הדלקת אש לרבות הדלקת מנגלים ונרגילות. ההנחיה החדשה תיכנס לתוקפה החל מה-5.1.

במקביל, יוקם מתחם מנגלים חדש בצד המזרחי של הפארק, עם גישה ישירה וחניה צמודה, בסמוך לרחוב התוכנה ובצמוד לשער מספר 30. מתחם המנגלים החדש יהיה מונגש לאנשים עם מוגבלויות וכן עם מתקני מנגל חדישים, שולחנות פיקניק, כיורים לשטיפת כלים, תאורה שתותאם לצרכיי המקום ועוד.

ראש העיר רפי סער, ומ"מ וסגן ראש העיר דני הרוש, מחזיק תיק חזות העיר הנחו את גורמי המקצוע והנהלת הפארק להכשיר את המתחמים לרווחת תושבי העיר והמבקרים. המהלך יאפשר את פתיחת שער תבור בסופי השבוע, מבלי שתפגע איכות חיי תושבי השכונה. פתיחת שער תבור נעשתה בשיתוף חברת המועצה לירית שפיר שמש, מחזיקת תיק הנגישות והעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות.

חברת המועצה, לירית שפיר שמש, מחזיקת תיק הנגישות והעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות: "ביוזמתי ואחרי מאמץ בלתי-נלאה, אותו הובלתי, נמצא הפתרון שיאפשר לנכים על כסאות גלגלים, הורים עם ילדים בעגלה ורוכבי אופניים להיכנס דרך שער הר תבור בסופי השבוע, ללא עידוד חנייה פרועה, רעש, לכלוך והפרעות לשלוות סוף השבוע של תושבי הרחוב. כמו כן, עשינו זאת במהלך משולב ביחד עם הפסקת פעילות מתחם המנגלים במיקום הבעייתי בו הוא הוצב, מה שגרם לתלונות רבות לאורך השנים מצד תושבי הבתים הסמוכים. לא הסכמתי לפתיחת השער באופן בו נכים יזדקקו לעזרה חיצונית וגם לא לפתיחתו תוך פגיעה חסרת אחריות בתושבי הרחוב. האמנתי כל העת שזכותם של התושבים לקבל שירות היא שווה, תוך מניעת פגיעה בקבוצות אחרות. מעתה השער יהיה פתוח לכול בכל ימות השבוע ככניסה נגישה. נכים ועגלות ילדים ייכנסו בשוויון ובעצמאות מלאה בכל ימי ושעות הפעילות בפארק היפה שלנו. תודה מקרב לב לכל השותפים שעשו במלאכה הנאמנה. העיר שלנו, כפר סבא, היא עיר לכל תושביה, עם ובלי מוגבלויות".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן