נחנך גן שעשועים במרכז הרפואי מאיר

לפני 3 שנים העלה רעיון ד"ר אהוד רוזנבלום, מנהל מלר"ד ילדים במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית, שבמדינה כמו שלנו אפשר ואף מומלץ לשהות בחוץ במרבית ימות השנה. "חשבנו שחבל להגביל את באי המיון להמתין בחדר המתנה סגור… ולמה לא לאפשר להם ולילדים להעביר את הזמן קצת יותר בנעימים אולי .. בגן משחקים?", בסיוע עמותת הידידים של בית חולים מאיר גויסה ציפי הולנד שתרמה את הסכום הדרוש להקמת הגן

"נשמע כמעט דמיוני ובוודאי לא נפוץ בארץ ובעולם. פנינו להנהלה, קיבלנו אישור לחלום..דאגנו להפשרת השטח (שהכיל אז צמחייה די פראית) בצמוד לכניסה למיון ילדים שלנו, פנינו לחברות שמייצרות גני שעשועים גדולים והתחלנו לתכנן. בסיוע עמותת הידידים של המרכז הרפואי מאיר,  מצאנו תורמת מופלאה ונדיבה ציפי הולנד שהסכימה לתרום את הסכום הדרוש.. ובמהלך החודשים האחרונים נבנה לו כאן גן קסום שקיבל היום את האישור הרשמי של מכון התקנים ונכנס לשימוש הכי משמח שאפשר לחלום עליו". 

"מדובר ב- 300 מ״ר של גן עם טירה גדולה מעוטרת צריחים ומגלשות, גשרים ואביזרי טיפוס, נדנדות מותאמות לכל גיל, קרוסלה, נדנדת פרחים ועוד – במתחם מגודר, עם הצללה צבעונית, משטח דשא מרופד צבעוני ומאיר עיניים ולא פחות חשוב (גם לנו מומחי רפואה דחופה בילדים).. בולם זעזועים ונפילות ו..ספסלים בכל פינה להורים ולילדים ומערכת כריזה להורים ולילדים הממתינים לבדיקה במיון או במרפאות החוץ ילדים", משתף בהתרגשות ד"ר רוזנבלום.

"מדובר בחווית שירות יוצאת דופן להורים ולילדים שבעיקר מזכירה לנו שאפשר לחלום ולהגשים גם במערכת שהשיח העיקרי בה הוא על הישרדות ותנאי בסיס ושהשמיים לא חייבים להיות הגבול", הוא מסכם.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. יאיר הגב

    כל הכבוד! כשאישתי הייתה מאושפזת וביקרתי עם ילדה בת 2 היינו יורדים להתאוורר אבל אין מסלולי הליכה ודי משעמם לילדים. נראה לי מתבקש שהכל בית חולים יהיה אם לא פארק ממש עם מקום להליכה אז לפחות פינת משחקים קטנה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן