נפטר הרב אברהם שלוש הרב הראשי של כפר סבא

הרב אברהם שלוש הרב הראשי של כפר סבא נפטר הלילה והוא בן 92 שנים.

הרב שלוש זצ"ל כיהן כרב הראשי של כפר סבא 62 שנים .
הרב אברהם שלוש נולד בשנת 1929 בעיר העתיקה בירושלים לרב יוסף שלוש זצ"ל שהיה רב עדת המערבים בירושלים. הרב שלוש למד בישיבת פורת יוסף שבעיר העתיקה ובישיבת מרכז הרב בירושלים .
בשנת 1959 התמנה כרבה הראשי של כפר סבא.

רפי סער ראש העיר: ״כפר סבא נפרדת בצער ממנהיג הקהילה, רבה הראשי של כפר סבא, הרב אברהם שלוש ז״ל. הרב שלוש הלך לעולמו בשיבה טובה לאחר שנים רבות כמנהיג דתי, ושימש כדמות בעלת השפעה רבה על תושבי העיר במשך עשורים רבים. יהי זכרו ברוך״.
עו"ד איתן צנעני מ"מ וסגן ראש העיר הספיד :
הרב אברהם שלוש זצ"ל היה תלמיד חכם ובעל ידע רב בתורה ובהלכה התבלט בנועם הליכותיו ובדאגה מלאה לצורכי הדת והמסורת היהודית של כלל הציבור בכפר-סבא . דרכו הייתה להכיל את כל הציבור וליצור הבנה בכל המעגלים בנושאי חסד ועזרה הדדית בבחינת "גדול המעשה יותר מן העושה". הרב ידע לקבל כל אחד עם בעיותיו בשמחה ובטוב לב תוך מציאת פתרון לבעיות .

תרומתו של הרב שלוש זצ"ל לכפר סבא תירשם בספר ההיסטוריה של העיר לדורות.
הרב ששון טרבלסי יו"ר המועצה הדתית בכפר סבא הספיד: הסתלקותו של הרב שלוש זצ"ל שהיה תלמיד חכם מובהק בעל מידות טרומיות והנהגות מופלאות הוא הפסד גדול והעיר כפר סבא מקוננת על אובדנה של אישיות ענקית זו. הרב זצ"ל היה אישיות מיוחדת במינה ובזכות אריכות ימים שזכה לה היה חוליה מקשרת בין הדור הקודם והדור החדש .
הרב שלוש זצ"ל היה שריד מדור הנפילים של הרבנים ואשרינו שזכינו להיות במחיצתו .
הסתלקותו של הרב זצ"ל היא אבידה לעיר ותושביה, יהי זכרו ברוך לעד.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן