נפתחה שנת הכהונה האחרונה של מועצת העיר

שנת הבחירות המקומיות נפתחה בכפר סבא בישיבת מועצה. יו"ר חדשה לועדת הכספים שתי הצעות של האופוזיציה התקבלו. להתראות בחירות ארציות ברוכה הבאה שנת בחירות מקומיות

מועצת העיר כפר סבא כינוס אחרון, מי ישב בקואליצה הבאה? צילום: DMEDIA

זמן זה לא זמן, שנת הבחירות המקומיות נפתחה בכפר סבא בישיבת מועצה.  20 דקות אחרי מועד הזימון וחברי המועצה הגיעו לאיטם אולי זה מעיד על המערכת הפוליטית בעיר, האווירה המתוחה של ישיבות המועצה לא הגיע לבית הסטודנט אתמול.

אחרי סקירת ראש העיר התארחו קציני מודיעין של משטרת כפר סבא לדווח על כלום, לדבריהם הכל בסדר יש ירידה בעברות בכפר סבא חוץ מעברות השב"חים, חבל שסטטיסטיקה לא מסתדרת עם תחושת הפחד של תושבי השכונות המזרחיות והשכונה הירוקה.

הצעתה של חברת המועצה יעל סער חברת סיעת כפר סבא מתקדמת בראשות הדר לביא להוריד מחירי השכרה לגנים פרטיים בעיר התקבלה במועצת העיר ותעבור למימוש באמצעות ועדת חינוך. ההצעה אומרת כי מכרז של מבנה עירוני למטרת הפעלת פעוטון ייעשה בשיטת "מחיר למשתכן", כלומר הצוות המקצועי ייקבע מפרט מחייב להפעלת הפעוטון, המציע הזוכה יהיה זה המתחייב למפרט ולשכר הלימוד הנמוך ביותר לציבור.  יעל סער: "מודה לחברי מועצת העיר שתמכו בהצעתי לניסיון להפחתת יוקר המחיה במקומות שהכי כואב וחשוב לנו – חינוך ילדינו."

חברת המועצה אסנת ספורטה העלתה הצעה  לסדר היום הצעה לגיבוש תכנית עירונית להתמודדות עם אירועי הפשיעה בעיר. גם ההצעה שלה עברה. ספורטה "אני מברכת על תמיכת כל חברי מועצת העיר בהצעתי לגבש תכנית עירונית להתמודדות עם אירועי הפשיעה ברחבי העיר. גל האירועים הזה פוגע משמעותית בתחושת הבטחון של תושבי העיר ובאיכות החיים של כולנו. במסגרת דיוני התקציב לשנת 2023 אדרוש מראש העיר לשריין תקציב ייעודי תוספתי ליישום המלצות הועדה".

הדר לביא ויעל סער - מחיר למשתכן בגני הילדים

מועצת העיר בהובלת ראש העיר רפי סער וחבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילה אמיר קולמן, אישרה את הגדלת שיעור ההנחה בארנונה למשרתי המילואים ההצעה שאושרה מתבססת על תקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה) תיקון 2022, המאפשרת לרשות המקומית לקבוע הנחה בארנונה למגורים בשיעור של עד 25 אחוזים – למפקדות ומפקדים בשירות מילואים פעיל, כהגדרתם בחוק, בהתייחס ל-100 מ"ר משטח הנכס שברשותם על פי ההצעה שאושרה, יתאפשר מתן ההנחה כבר לחודשי נובמבר-דצמבר.
יש לציין כי עיריית כפר סבא מעניקה כבר כיום הנחה בארנונה בשיעור של 5 אחוזים למשרתות ומשרתי מילואים.
ראש העיר, רפי סער: "העיר כפר סבא מוקירה ומכירה תודה למי ששומרים על ביטחוננו מדי יום ולילה, תוך חירוף נפש וסיכון חייהם, כדי שאנחנו וילדינו נוכל להתהלך בביטחה ברחובות ישראל. אני מודה לחבריי וחברותיי במועצת העיר שאישרו הצעה חשובה זו ונמשיך לפעול למען חיילינו, בסדיר ובמילואים".
חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילה, אמיר קולמן: "אני שמח שהצעתנו לסדר למתן הנחה מוגדלת בארנונה למפקדי צה"ל במילואים אושרה הערב. כמי שמוביל את תחום ההכנה והשירות בצה"ל בעירייה וכמשרת מילואים פעיל – אני גאה על כל הטבה וסיוע שאנו מעניקים למשפחות שבוחרות להתגייס למען ביטחון המדינה ואזרחיה, ומודה להן בשם כולנו".

וברכות ליו"ר ועדת הכספים החדשה לירית שפיר שמש שמינויה אושר פה אחד על ידי מועצת העיר, לירית תזכה להגיש לאישור את תקציב 2023 שיהיה התקציב האחרון של המועצה המכהנת. לירית מחליפה את תהילה מימון שפרשה ממועצת העיר.

סיעת מר"צ כפר סבא, אם לא בכנסת אולי בכפר סבא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן