סערת המפגשים

ישיבת המועצה בכפר סבא סערה השבוע סביב השאלה האם ראוי לקיים מפגשי משפחות שכולות במימון עירוני, ההצעה נדחתה. שירת הברבור של סיעת מרצ


בישיבת מועצה ארוכה וסוערת, החליטה מועצת העיר להסיר מסדר היום את ההצעה של סיעת מרצ לקיים אירוע במימון עירוני עם  פורום המשפחות השכולות.

ההצעה עלתה על ידי סיעת מרצ, לאחר שמספר מקרים בהם ניסו לקיים את המפגש בכפר סבא לא צלחו. חבר המועצה קובי פדוה העלה טענה בדיון כי קיום המפגשים הוא חלק מההסכמות בין סיעת מרצ לראש העיר כתנאי לתמיכה באישור התקציב. מועצת העיר החליטה לדחות את ההצעה, ההצעה נתמכה על ידי חברי סיעת מרצ וחברת המועצה עדי לוי סקופ שאמרה בדיון כי חופש הביטוי חייב להישמר, שאר חברי המועצה הצביעו נגד ההחלטה.

למרות שתושבים הציעו לקיים את המפגשים בביתם, מארגני המפגשים לא קיבלו את ההזמנה והתעקשו כי המפגש יתקיים במתקן עירוני ובמימון העירייה

לצפיה בדיון 

בהודעה שהופצה לפני ישיבת המועצה נכתב "משטרת המחשבות הגיעה לכפר סבא חופש הביטוי עולה היום במועצת העיר! הערב תדון המועצה בהצעתו של אורן כהן מהליכוד להשתיק פעילות פוליטית במתקנים עירוניים, וכן תדון במניעת מפגש של פורום המשפחות השכולות בעיר. לא ניתן יד להגבלת חופש הביטוי בין אם אנחנו מזדהים או לא מזדהים עם תוכנו!"

בתגובה מסר סגן ראש העיר אורן כהן: "כפר סבא היתה ותישאר עיר שבה נשמר הסטטוס קוו. הניסיון של מספר חברי מועצה להפר אותו ולממן אירגון שמאל קיצוני ואגב כך להעמיק השסע בימים אלו במיוחד, הוא ניסיון שקיבל כרטיס אדום ממועצת העיר. אם העמותה מעוניינת לקיים אירועים אז תממן אותם בעצמה ולא משלם המיסים. מצער אותי מסע ההסתה והשקרים שהם ניסו ליצור כנגדי ברשתות החברתיות, בעיקר בשמאל הפוליטי. חשוב שנשמור על אחדות ונפעל כנגד המשסעים. בסוף האמת היא החזקה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן