עדי גולדשטיין מנכ"לית פלגי השרון עוזבת

אחרי 4 שנים של תפקידי מפתח בכפר סבא הודיעה מנכ"לית תאגיד פלגי השרון עדי גולדשטיין על סיום תפקידה ומעבר למגזר הפרטי

עדי גולדשטיין אחרי 4 שנים בדרך למגזר הפרטי


שבעה חודשים אחרי כניסתה לתפקיד, מסיימת בימים הקרובים עדי גולדשטיין מנכ"לית תאגיד פלגי השרון את תפקידה ועוברת למגזר הפרטי. לא ידוע מי ימלא את מקומה עד לפרסום מכרז לתפקיד.

תפקידה הקודם של עדי היה סמנכ"לית כספים של החברה הכלכלית כפר סבא ובנוסף לתפקידה כיהנה 9 חודשים גם בתפקיד מ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית. בתקופת הביניים בין התפקידים עסקה בקידום פרויקטים כלכליים בכפר סבא בנוסף הייתה מעורבת בקידום חדשנות בחינוך כפי שהוצג בדוכן בוועידת MuniExpo 2022.

עדי גולדשטיין מסרה לכפר סבא ניוז: "לאחר ארבע שנים פוריות של עשייה מגוונת, מסביב לשעון, לטובת תושבי העיר כפר סבא, בהן קיבלתי מנדט מלא להוביל פרויקטים רחבי היקף חדשניים ופורצי דרך, אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק אדירה, ועוברת אל האתגר הבא במגזר הפרטי.אני מרגישה ברת מזל, על שהצלחתי להוביל ולהשפיע במגוון כה רחב של  תחומים – מניהול תקציבי ענק, שיפור התחבורה, קידום הבינוי, התשתיות ונראות העיר, התייעלות אנרגטית, הטמעת טכנולוגיות חדשות, דרך יזמות וחדשנות בשלל תחומים. אני מודה לראש העיר, רפי סער, על האמון בדרך והבחירה בי לתפקידים משמעותיים פעם אחר פעם. תודה לכל ההנהלה, הדירקטוריון, העובדים והשותפים, שליוו אותי לאורך כל ארבע השנים הללו, בהן למדתי שלרוץ רחוק ניתן רק יחד"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן