עיריית כפר סבא מינתה יועצת אסטרטגית לפרויקט "מהיר לעיר"

האדריכלית אורנה אנג'ל, מי שהקימה וניהלה את פרויקט נמל תל אביב המתחדש בתקופת הפיתוח שלו, מונתה על ידי עיריית כפר סבא לתפקיד יועצת אסטרטגית לפרויקט "מהיר לעיר", במסגרתו תייעץ לעירייה בכל הנוגע להנחיות אדריכליות ותכנוניות של פרויקט הקמת נתיבי תחבורה ציבוריים – הכולל את שדרוג הרחוב הראשי של כפר סבא, לרבות תאורה, ריהוט רחוב, גינון, נטיעת עצים ועוד.

אדר' אורנה אנג'ל. צילום: פרטי
אדר' אורנה אנג'ל. צילום: פרטי

אורנה, ילידת ירושלים ובעלת תואר ראשון בעיצוב סביבתי ומוסמכת באדריכלות, שימשה בעבר כמנכ"לית במשך שמונה שנים בחברת "אוצר מפעלי ים", החברה המנהלת את מתחם נמל תל אביב, וכסגנית מנהל מחוז ירושלים במשרד הפנים. כמו כן כיהנה כסמנכ"לית תכנון וקיימות הראשונה בארץ בחברת "שיכון ובינוי", והייתה הראשונה להכניס את נושא הבנייה הירוקה והחשיבה החברתית. בשנת 2011 מונתה לתפקיד דירקטורית בתעשייה האווירית, ומאז 2018 היא מכהנת כיו"ר ועדת ביקורת של המוסד לביטוח לאומי.

ראש העיר, רפי סער: "פועלה רב השנים וניסיונה ושל אורנה מדברים בעד עצמם ואני סמוך ובטוח כי מקצועיותה, שזכתה לשבחים רבים לאורך הזמן, יבואו לידי ביטוי בכפר סבא ובשדרוג רחוב ויצמן, לרווחת כל תושבות ותושבי העיר, וסוחרי העיר. אני מאחל לאורנה הצלחה רבה בתפקידה. הצלחתה היא הצלחת כולנו".

אדר' אורנה אנג'ל: "אני מודה על הבחירה בי ושמחה מאוד לעבוד בכפר סבא – עיר עם תמהיל מרגש לביצוע התחדשות עירונית ברמה הגבוהה ביותר, וזאת בזכות המשאבים הקיימים, בעיקר ברחוב הראשי שלה. אני שמחה לעבוד עם ראש העיר, כראש העיר כפר סבא, שהחשיבה החברתית והסביבתית שלו מהמתקדמות ביותר בקרב ראשי ערים בישראל, ושמעניק חשיבות רבה לנושא זה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן