עיריית כפר סבא ממשיכה לסייע לאוקראינים

עיריית כפר סבא ממשיכה לסייע לאוקראינים ואספה בשיתוף התושבים מוצרים למען הפליטים שהגיעו לישראל

בהמשך לפרויקט איסוף מוצרים ושליחתם לגבול אוקראינה שערכה עיריית כפר סבא באמצעות אגף שח"ק בשבוע שעבר בשיתוף הסוכנות היהודית, המרכז לשלטון המקומי ומשרד החוץ, ונוכח הבשורה לקליטת 5,000 פליטים מאוקראינה שתאפשר ישראל, התמקד אגף חברה וקהילה בעירייה בשיתוף בית חב"ד כפר סבא, בהתרמת מוצרים עבור הפליטים שהגיעו (ועוד יגיעו) לישראל.

במהלך השבוע האחרון התגייס ציבור התושבים הכפר סבאי, פקד את מוקדי האיסוף שפוזרו במרכזים הקהילתיים ובבתי בית חב"ד בעיר ותרם מגוון מוצרים למען פליטי אוקראינה, ביניהם: ביגוד חם, שמיכות, שקי שינה, מעילים במצב חדש, כפפות כובעים, צעיפים מזון יבש ומשחקים לילדים.

המוצרים שנאספו יישלחו על ידי חב"ד למרכזי קליטה ומלוניות ברחבי הארץ, בהם ישוכנו פליטי המלחמה.

ראש העיר רפי סער: "אנחנו עדים למלחמה קשה מאד באוקראינה, מלחמה נוראית ובלתי נתפסת שגורפת קורבנות ופגיעות קשות בילדים ובמשפחות שלמות. כפר סבא הינה עיר שקלטה כמה עליות של חבר העמים, וגם עתה אנו נערכים לקליטה של משפחות מאוקראינה שיגיעו לארץ. כפר סבא, עיר שמקדמת קהילתיות ועזרה הדדית נרתמה גם כאן, כעם ששרד את השואה, שראה וחווה זוועות קשות – אסור לנו להישאר אדישים למצב הבינ"ל החמור הזה".

חבר המועצה אמיר קולמן, מחזיק תיק קהילה וחברה: "כפר סבא היא עיר של קהילה מגובשת שתמיד מתאחדת למען מי שזקוק לעזרה, זה מה שהופך את הקהילה שלנו לכה מדהימה. אני מברך את ראש העיר על היוזמה הנפלאה והמשמעותית. כולנו תפילה שהמלחמה הזו תסתיים. ליבנו עם העם האוקראיני. אני מודה לתושבי כפר סבא ולצוותים המקצועיים על ההירתמות המהירה".

מרב הלפמן, מנהלת אגף חברה וקהילה בעירייה: "אנחנו מחבקים את האוקראינים ומאחלים לכל מי שהצליח להגיע לארץ קליטה חלקה, כולנו מייחלים לכך שהמלחמה תיגמר במהרה בלי שייגרמו נזקים נוספים. הקהילה הכפר סבאית כאן בשבילכם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן