עיריית כפר סבא מסכמת את שבוע "דיבור חדש"

עיריית כפר סבא מסכמת את שבוע דיבור שהתקיים בעיר בהובלת מרכז הגישור והדיאלוג בקהילה שנפתח לאחרונה. 

תמונות: דוברות העירייה

במהלך השבוע התקיימו פעילויות שונות ברחבי העיר, כאשר האירוע המרכזי, "מחלוקות על הבמה", התקיים באודיטוריום ספיר, שם עלו על הבמה חברות וחברי תיאטרון "פלייבק" והציגו מחלוקות וסכסוכים, בשיתוף הקהל, בדרך הומוריסטית ובאמצעות מופע מאולתר ומצחיק המבוסס על סיפורים מהקהל במקום. בערב השתתפו גם תלמידות ותלמידי מגמת התיאטרון של תיכון כצנלסון.
בנוסף, התקיימה הרצאה בנושא גישור כדרך חיים, לסדנה בנושא גישור בהתחדשות עירונית ולפעילות משותפת של מרכז הגישור והדיאלוג בקהילה עם מועצת הנוער העירונית ותנועות הנוער, שעסקה באקטיביזם לסובלנות.

תמונות: דוברות העירייה

מרכז גישור ודיאלוג בקהילה נפתח בכפר סבא בחודש ספטמבר האחרון, באמצעות אגף שירותים חברתיים-קהילתיים, במטרה להוות מקור ידע מקצועי בנושאים כמו חינוך, התחדשות עירונית, קהילת העסקים, המרחב המשותף ומערכות יחסים במשפחה. המרכז, המונה 15 מגשרים ומגשרות מקצועיים מתחומי התמחות שונים, פועל ליישוב סכסוכים ומניעתם, תוך קידום והטמעת השפה הגישורית, ולביסוסם של שיח מכבד והידברות בקרב תושבות ותושבי העיר. כמו כן, מעניק המרכז שירותי גישור פרטניים וקהילתיים לרווחת תושבות ותושבי העיר, וזאת בהנהלתה של עו"ד ומגשרת אורלי אגמי.

תמונות: דוברות העירייה

ראש העיר, רפי סער: "אנו עדים לעיתים לאירועים חריגים בין אזרחים בישראל, בכבישים, במוסדות החינוך, בבתי החולים ועוד. אנו בכפר סבא מחנכים את ילדינו לסובלנות, כבוד הדדי ופתרון מחלוקות וסכסוכים באופן של שיח מכבד. מרכז הגישור והדיאלוג שפתחנו מעניק את הכלים לתושבים המבקשים לפתור מחלוקות, בדרך מכבדת וללא אלימות, תוך גישור בין הצדדים. אני מזמין את תושבות ותושבי כפר סבא להגיע ולייעץ עם מרכז הגישור. יחד, נוביל שינוי בחברה הישראלית".

לפרטים נוספים ופנייה למרכז הגישור >> https://bit.ly/3IW3LmO

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן