עיריית כפר סבא מציגה מפגש ישיר עם תושבי העיר

מפגש ראשון עם תושבות ותושבים התקיים בשכונת הדרים, במסגרת סדרת מפגשי תושבים שיזמה עיריית כפר סבא

ראש העיר ויו"ר ועד שכונת הדרים,צילום : עיריית כפר סבא

בימים אלה יצאה עיריית כפר סבא לסדרת מפגשי תושבים, במסגרת המפגשים ראש עיריית כפר סבא רפי סער,הנהלת העיר, חברי מועצה ומנהלי מחלקות העירייה הרלוונטיים, מגיעים למפגשי ציבור שיערכו בכל פעם בשכונה אחרת בעיר.
המפגש הראשון התקיים , יום ראשון 20/03, במרכז גלר – עבור תושבות ותושבי שכונת הדרים, במסגרתו הוצגה לתושבים שהגיעו למפגש העשייה העירונית בשכונה ובעיר בכלל בשלוש השנים האחרונות, והתקיים שיח עם התושבים על הצפוי להתקיים כמו גם על בקשות שעלו מצד הקהל.
המפגש נפתח עם דברי פתיחה של ראש העיר, רפי סער, ומצגת שכללה נתונים כללים על העיר, נתונים על השכונה, פרויקטים שבוצעו ותכנון עתידי – בין היתר, הוצג כי שכונת הדרים היא השכונה הראשונה בה החל המהלך העירוני להפוך את כפר סבא לעיר עם "אפס פסולת", הצגת פעילות ענפה בנושא צמצום והפרדת פסולת במקור, הצבת פחי מיחזור, נטיעות ושתילות לאורך כל השנה. פרויקט החייאת עצי הפרי בשכונה, תגבור מערב הניקיון ושדרוג המרחבים הציבוריים והגינות הקהילתיות.
עוד הוצגו בפני עשרות התושבים שהגיעו למפגש הראשון, הפעילות העירונית בנושא ביטחון, בין היתר הקמת סיירת תושבים בשכונות המזרחיות, הרחבת הצבת מצלמות אבטחה וביטחון וחיזוק שיתוף הפעולה עם המשטרה; שיפוץ העומק שבוצע בבית הספר רמז בשלבים א' ו-ב' ובגני ילדים בשכונה ביניהם גן הדר; שדרוג גינת לבונה והצבת סככות אוטובוס חדשות כאשר בתכנון ביצוע של שדרוג גני משק נוספים בשכונה; החלפת הדשא הסינטטי והקמת מתחם אימונים פונקציונלי בספורטק כאשר בתכנון להחליף את הדשא הסינטטי גם במגרש המיני קט רגל, סלילת שביל אופניים וביצוע שדרוג תאורת הרחוב; שדרוג הגן הארכיאולוגי והרחבת הפעילות בו כמו גם במרכז גלר ועוד.
יש לציין כי, הממצאים שיאספו במפגשי התושבים, ישמשו את העירייה ככלי עזר יעיל עבור הגורמים המעורבים בתכנון העיר ובניהולה.

מפגש תושבים בשכונת הדרים צילום : עיריית כפר סבא

ראש העיר, רפי סער: "הקשר הישיר עם תושבות ותושבי העיר חשוב לאין שיעור והוא חלק בלתי נפרד מהעבודה העירונית הכוללת למען רווחת כלל האוכלוסייה הכפר-סבאית. טיפוח הקשר עם התושבים הוא ללא ספק הבסיס לאמון הציבורי, שמהווה תנאי לניהול נכון ומקצועי של העיר. השאלות והנושאים שהועלו במסגרת המפגש יעברו בחינה מעמיקה על ידי אנשי המקצוע, על מנת שנוכל להעניק שירות מיטבי ומצוין לכל אחד ואחת בכפר סבא, ובכוונתנו להמשיך במפגשים אלה, להקשיב, לקבל רעיונות חדשים, ליזום ולהמשיך לפעול למען איכות החיים של כולנו".
איציק מנהיימר, יו"ר ועד שכונת הדרים: "שמחנו לפגוש בשכונתנו את ראש העיר רפי סער, סגן ראש העיר דני הרוש ומנהלי האגפים ולהתבשר על הקמת מועדון נוער לשכונה, המשך שדרוג גינות המשחקים והגברת סיורי הביטחון באזורנו. המפגש עם ראש העיר הוא מפגש חשוב, אשר במהלכו תושבי השכונה העלו שאלות בנושאים רבים וקיבלו תשובות ישירות מראש העיר ומהדרג המקצועי הבכיר בעירייה. ועד שכונת הדרים שמח על שיתוף הפעולה עם העירייה, המוכיח את עצמו לרווחת תושבי שכונת הדרים".
המפגשים הבאים יתקיימו בשכונת האוניברסיטה וגני השרון בתאריך 10/04/2022, ובשכונת יוספטל בתאריך 26/04/2022. פרטים וקישור לרישום למפגשים אלה יפורסם בהמשך באתר העירייה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן