עלייה בשיעור זכאי הבגרויות בכפר סבא

שיעורי הזכאות לבגרויות בכפר סבא מצביעים על עלייה ביחס לשנת תשע"ט

3 התיכונים עם שיעור זכאי הבגרויות הגבוה ביותר הם: תיכון אמנה ומדרשיית נועם עם 100% זכאי בגרות, ותיכון הרצוג עם 99.5% זכאים. הנתונים מתייחסים לסך שיעורי הבגרות לשכבות י"א-י"ב לשנת תש"פ וכן בגרויות החורף לשנת תשפ"א.

 ראש העיר רפי סער, ברך את תלמידי התיכון וצוותי החינוך: "מערכת החינוך בכפר סבא הוכיחה פעם נוספת שאין דבר העומד בפני הרצון. בצל אתגרי הקורונה – קפסולות ובידודים, הצלחנו למנף את המשבר לצמיחה וחיזוק המערך הפדגוגי. הצוותים החינוכיים התגייסו כדי לתת מענה אישי ולהעניק את מיטב ההשקעה לכל תלמיד ותלמידה באמצעות יחס בגובה העיניים והלב. אני מודה לאגף החינוך בעירייה, למנהלים ולצוותי החינוך על השקעה ייחודית שאין שני לה, על שיטות הוראה חדשניות פדגוגיה המותאמת לכל תלמיד. נמשיך להוביל את החינוך בכפר סבא לעמוד כחוד החנית במערכת החינוך הארצית, ואת תלמידינו להישגים רבים נוספים".

 הדס שרעבי, מנהלת העל יסודי, בעיריית כפר סבא: "אני מבקשת להודות למנהלי התיכונים על ההשקעה הרבה, על עבודה אינטנסיבית ששמה את התלמידים שלנו בראש סדר העדיפויות. אנו במערכת החינוך של כפר סבא פועלים ליצירת חליפה אישית לכל תלמיד בהתאם למידותיו האישיות ומתן מענה פדגוגי ייחודי בהתאם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן