עסק מקומי: דבורה צוגמן

עסק מקומי – כפר סבא ניוז שמחים להכיר לכם עסקים מקומיים כאלו שפועלים בקהילה, חיים בעיר ומהווים חלק משמעותי בדופק המקומי.

השבוע: דבורה צוגמן – DEBORA&נכסים

רוצים להופיע במדור? לחצו כאן

שם:

דבורה צוגמן – DEBORA&נכסים

 

התמחות:

תיווך נכסים, עיצוב ואדריכלות פנים.

בתחום העיצוב עוסקת כ25 שנה ולפני כ4 שנים פתחתי משרד תיווך.

עליתי מארגנטינה מטעמי ציונות מיד אחרי התיכון, אני אמא ל 4 בנים שגדלו בעיר כפר סבא שלאחר כל כך הרבה שנות מגורים בעיר מרגיש ממש בית. עוסקת במכירה וקניית נכסים בהתאמה אישית!

שיווק נדל”ן המגיע מתוך ניסיון רב שנים באדריכלות ועיצוב פנים הוא שילוב מנצח להשגת הנכס המתאים לך ביותר. למה? קיימים בשוק הנדל”ן נכסים רבים, אך מעטים הם אלה שיתאימו לצרכיך. בחינת הפוטנציאל הטמון בנכס כבר במפגש הראשון חוסכת כסף ורק היא יכולה להביא להתאמה מקסימלית – ריהוט מהדירה הישנה וצירוף טעם חדשני ומודרני… לשם כך נדרש ניסיון בתחומים תיווך תכנון ועיצוב. אני בעלת ניסיון בשיווק נכסים התפורים ללקוחות לפי מידה. שילוב של חבילת נדל”ן אופטימלית הכוללת את הנכס יחד עם התכנון והעיצוב – הכל תחת קורת גג אחת, כבר מהצעד הראשון.   האם הפעילות המתמשכת נפגעה בגלל הקורונה? כן, הלקוחות עומדים על הגדר וחוששים להתקדם לעיסקה אלא אם אין להם ברירה. מה הכי חסר לך בשגרת הקורונה? פגישות רבות עם אנשים ,האחד מול השני, לחיצות היד ובמקרים מסויימים החיבוק החם החסר. האם חשבת לסגור את העסק בגלל משבר הקורונה? לא, מרגיש לי שנולדתי לזה. איזה שינוי עשיתי על מנת להתאים את הפעילות למצב? שינוי בסיגנון העבודה עם הרבה יותר שיתופי פעולה עם קולגות האם הלקוחות שלך מקבלים את השינוי או מצפים לחזרה לימים רגילים? מקבלים בהחלט את השינוי וזורמים עם המצב שמגביל אותנו. האם קיבלת מהעיריה או מהמדינה תמיכה כדי להמשיך את הפעילות? תמיכה מינימלית מהמדינה . איזו תמיכה הייתה יכולה לסייע לי להתמודד? נראה לי שהיה מתאים שהמדינה תבוא לקראת העצמאים עם הורדה משמעותית במיסים.
הייתי רוצה להגיד לתושבי כפר סבא וללקוחות שלי שאני מתגעגעת לשיגרה שהיתה לנו ומאמינה שנחזור במהרה לחיים טובים ומאושרים בהרבה.
דבורה בפייסבוק

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן