עסק מקומי: סיגל היימס

עסק מקומי – כפר סבא ניוז שמחים להכיר לכם עסקים מקומיים כאלו שפועלים בקהילה, חיים בעיר ומהווים חלק משמעותי בדופק המקומי.

השבוע: סיגל היימס

רוצים להופיע במדור? לחצו כאן

שם:

סיגל היימס

 התמחות:

איפור ועיצוב שיער כבר 9 שנים

שמי סיגל היימס, אמא ל-2 (עוד מעט ל-3) ונשואה לתומר המהמם. לפני כ-10 שנים סיימתי תואר במנהל עסקים וחשבתי לעצמי מה יהיה העסק אותו אנהל? התשובה הייתה שלעסוק בתחביב שלי יהיה הדבר המדהים ביותר. באותו רגע התחלתי להתמחות בעולם האיפור ועיצוב השיער.

עיקר העיסוק שלי היה בתחום המשמח ביותר- איפור ותסרוקות לכלות.

אבל לא רק! תמיד אהבתי לגוון ולאפר ולסרק במגוון תחומים- הפקות, פרסומות, צילומי תדמית, סדנאות אישיות וקבוצתיות ועוד..

לפני כ-4.5 שנים פתחתי סטודיו מושלם בכפר סבא שם מתרכז עיקר הפעילות שלי ובנוסף לכל מה שאני עושה, פתחתי בית ספר ללימוד עיצוב שיער.

הסטודיו של סיגל

האם הפעילות המתמשכת נפגעה בגלל הקורונה?

מאוד! בעצם, בכל סגר הסטודיו נסגר לחלוטין. נאלצתי לבטל את כל הלקוחות שקבעו להגיע מכל סיבה שהיא. והפגיעה הכי חמורה הייתה כאמור במרכז הפעילות- חתונות כמעט ובוטלו לחלוטין וכך רוב הכלות שלי ביטלו את ההזמנה ונאלצתי להשיב לכל אחת מהן את המקדמה ששולמה מראש.

מה הכי חסר לך בשגרת הקורונה?

הכי חסר לי ליצור ולשמח. היצירה היא חלק ממני והתחושה היא שפשוט לקחו לי אותה. השמחות והאירועים בוטלו וכל מי שקובעת אירוע מתקשרת עם המון חשש (מוצדק) שמא תצטרך לבטל.

האם חשבת לסגור את העסק בגלל משבר הקורונה?

לכל עצמאי עוברת המחשבה לסגור את העסק במהלך חייו. לאחר כשלושה חודשים מאז התחיל משבר הקורונה, כשהבנו שלא מדובר בעניין חולף, היה משבר אישי גדול בו עברה לרגע המחשבה להתחיל למצוא עיסוק אחר. אבל מהר מאוד המחשבה הזו חלפה ובמקומה נכנסו מחשבות של "מה כן אפשר לעשות בסיטואציה הזו"

איזה שינוי עשיתי על מנת להתאים את הפעילות למצב?

החלטתי להעביר את הלימוד שלי לעולם הדיגיטל וצילמתי קורס תסרוקות דיגיטלי מקיף ומהמם אותו אשיק בחודש הקרוב

האם הלקוחות שלך מקבלים את השינוי או מצפים לחזרה לימים רגילים?

מבחינת כלות וסדנאות איפור- כולן מחכות לחזור לשגרה. אבל אני רואה הרבה פתיחות ללימודי אונליין והרבה לקוחות שלי ששמעו על הקורס שאני משיקה רק מחכות לרכוש אותו

האם קיבלת מהעיריה או מהמדינה תמיכה כדי להמשיך את הפעילות?

ישנו מענק לעצמאיים אותו למזלי אני זכאית לקבל והוא מחזיק אותי עם הראש מעל למים ובעזרתו אני יכולה להמשיך לשלם את ההתחייבויות שנותרו לעסק באופן קבוע. מהעירייה לא קיבלתי דבר וזה קצת חבל. פניתי אליהם בבקשה להקל על הארנונה הכה גבוהה שעסקים משלמים בעיר (גם בתקופת הסגר!) אבל אין סיוע מהעירייה במקום הזה וחבל.

איזו תמיכה הייתה יכולה לסייע לי להתמודד?

קודם כל, כל פרסום לקורס הדיגיטלי המדהים והמרגש שלי יתקבל בברכה! זהו קורס תסרוקות שכל אחת יכולה לעשות לגמרי לבד! לעצמה או לילדה שלה. כן, גם אבות בהחלט מוזמנים. מדובר בתסרוקות פשוט ויפהפיות עם הסברים מפורטים שמתאימים לכל אחד ואחת. מבחינת העירייה- זה הזמן לגלות סולידריות ולהפחית משמעותית את גובה הארנונה לעסקים שנפגעו במהלך הקורונה (מעבר לסיוע שמציעה המדינה, שמוגבל בזמן ובגובה היעה)

הייתי רוצה להגיד לתושבי כפר סבא וללקוחות שלי שתשמרו על החיוך. נכון, זה לא תמיד קל. חשוב לזכור שזו תקופה קשה אבל היא תעבור והיא בטח לא לנצח. תהיו נחמדים אחד לשני כי זה מה שמחזיק אותנו בשפיות. ללקוחות שלי- כפי שאתן יודעות, אני כאן! מחכה לכן בין הסגרים ובכל רגע שאפשר. מחכה לשמח אתכן ולגרום לכן להרגיש הכי יפות והכי מועצמות בעולם. פשוט כי מגיע לכן.

 

סיגל היימס

סטודיו לאיפור ועיצוב שיער

יוחנן הסנדלר 5 כפר סבא

לאתר

עמוד הפייסבוק של סיגל

לאינסטגרם של סיגל

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן